י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“חתמתי עם יואב כץ על 8-7 חוזים והוא לא לקח אותי”

איש העסקים מיקי קופל, שבעונה החולפת שימש ספונסר ומנהל ספורטיבי במ.ס רובי שפירא חיפה, מסביר למה הוא לא בהפועל חיפה, משוכנע שהיה יכול להפוך את מחלקת הנוער של האדומים לאימפריה, ומקווה למצוא מועדון אחר, בו יוכל לשמש מנהל, לתרום לקהילה ולאמן ילדים

קופל: מחשב מסלול מחדש
Tuesday July 9, 2019
אורגד עמר

לאחר ששימש כספונסר, היה מנהל ספורטיבי ואימן ילדים במועדונים כעירוני קרית אתא, הפועל חיפה ומועדון ספורט רובי שפירא חיפה, מרגיש איש העסקים מיקי קופל, שהוא בשל לאתגר הספורטיבי הבא שלו. “כרגע אני נמצא במנוחת קיץ ומחשב מסלול מחדש”, מגלה קופל, המשמש הבעלים והמנכ”ל של קבוצת “קופל גרופ”, תושב קרית אתא, המרבה לתמוך בקבוצות ספורט.
אתה מחפש קבוצה בסיגנון של מ.ס רובי שפירא חיפה, בה תוכל להשקיע במחלקת נוער?
בהחלט כן. אני חולה כדורגל, ועדיין לא הגשמתי את החלום שלי לקחת מועדון צנוע ולהפוך אותו לאימפריה.
במבט לאחור, עשית טעויות במועדונים אליהם הגעת?
בכל מקום אליו הגעתי, עשיתי את המקסימום. לפעמים זה הולך יותר טוב ולפעמים פחות טוב. בסך הכל אין לי טענות כלפיי אף אחד, ובכל מקום בו הייתי, נהניתי מאוד, שיניתי המון דברים והוספתי “תבלינים” משלי.
היו דיבורים שתיקח על עצמך את מחלקת הנוער של הפועל חיפה?
נתתי לנשיא המועדון, יואב כץ, הצעה שאי אפשר לסרב לה. הוא קיבל ממני 8-7 חוזים שונים, ועובדה שאני לא שם היום. אם הייתי מנהל את מחלקת הנוער, הייתי הופך אותה לאימפריה תוך חודשיים, אפילו יותר ממכבי חיפה. הייתי מוכן לקחת על עצמי הכל, כולל את שכר המאמנים והמנהלים, ולא ביקשתי אגורה לעצמי.
בעבר כמעט סגרת בהפועל עכו?
זו דוגמא למועדון עם פוטנציאל נהדר, מתקנים מצויינים וראש עיר תומך, אבל הם עושים את כל הטעויות האפשריות, גם מבחינה מקצועית וגם ניהולית.
איפה אתה נהנה יותר, כמנהל ספורטיבי או כמאמן?
השנה עשיתי את השילוב בין השניים. אני תמיד שואף לאמן ילדים, כי אין כמו האהבה שאתה מקבל מהם. אשמח למצוא מקום, בו אוכל לבנות מחלקת נוער, שתהפוך לאימפריה, בשילוב עם אימון ילדים ותרומה לקהילה. אין לי ספק, שהיום הזה יגיע.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments