כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“טיילת בן גוריון תיתן דחיפה רצינית לתרבות הפנאי במרכז העיר”

כך סבור מנכ"ל עיריית קרית מוצקין, יריב גסר, שמונה בהתנדבות למ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית, ואשר משוכנע, כי מעתה יקודם נושא הטיילת במהירות, לאחר פסיקת בית המשפט במחלוקת שבין היזם והעירייה

גסר וצורי: שידרוג גדול של תרבות הפנאי והבילוי
Tuesday January 7, 2020
אריה גרינברג

לחברה הכלכלית בקרית מוצקין, ישנם מספר תפקידים, ובהם פיתוח התשתיות בשכונת “משכנות אמנים”, והקמת מתקנים פוטו-וולטאים, על גגות הבניינים הציבוריים בעיר, לשם הפקת חשמל. אלא שנדמה, כי התפקיד המשמעותי ביותר של החברה הכלכלית, הינו קידום מיזם “טיילת בן גוריון”, ובכך להשלים את המיתחם, הכולל את הספריה העירונית, היכל העירייה החדש ובניין קופת החולים “מכבי”. בימים אלו לקח על עצמו מנכ”ל העירייה, יריב גסר, בהתנדבות, את תפקיד ממלא מקום מנכ”ל החברה הכלכלית, והוא מקווה שנושא הטיילת יקודם מעתה במהירות שיא. בריאיון ל”חדשות הקריות”, מגלה גסר, כי המנכ”ל הקודם של החברה הכלכלית, עזב בסוף יוני 2019, ובעקבות זאת נוצר וואקום, לאחר שלא מונה לו מחליף מיידית. “יש כמה נושאים דחופים לטפל בהם, ולכן לקחתי על עצמי לעשות זאת בהתנדבות”, הוא מסביר.

היכן עומד נושא “טיילת בן גוריון”?
בין היזם שזכה במכרז לבין העירייה, התעורר ויכוח בנושא הפרשנות בכל הקשור לשטח הבנייה שהוא יבצע במסגרת המכרז. אנו סברנו, שהדבר כולל את שטחי השירות, ואילו הוא סבר שהשטח שמצוין במכרז, לא כולל שטחי שירות. בית המשפט קיבל את גירסתנו, וקבע כי היזם שזכה במכרז, יבצע את הפרוייקט, על פי הפרשנות שלנו. בתחילת ינואר נכנס את דירקטוריון החברה הכלכלית ונקבע לוח זמנים חדש, מכיוון שלוח הזמנים המקורי אינו רלוונטי, בשל ההליך המשפטי שהיה.

מה יהיה לאורך אותה טיילת?
בטיילת יוקמו 6-5 מבנים, כל אחד בגודל 50-40 מ”ר, שישמשו בין השאר לבתי קפה, גלידריות וחנויות פרחים. אנו מעוניינים בטיילת פעילה, שתמשוך לשם תושבים, אשר ייהנו מהאווירה במקום וייתנו דחיפה לפעילות המסחרית באיזור. ציר בן גוריון הינו ציר ראשי, המחבר בין שלוש הקריות, קרית מוצקין, קרית ביאליק וקרית ים, ויש בו תנועה ערה. הטיילת משתלבת עם קומפלקס העירייה, וכשנסיים אותה, כל האיזור יקבל את המראה שתוכנן מראש.

מה עוד מתוכנן בטיילת?
אנו רוצים לקיים שם מופעים קטנים, שווקים ואירועים נוספים. הדבר ישנה לחלוטין את האיזור, תוך מתן פיתרון הולם בנושא תרבות הפנאי והבילוי בקרית מוצקין.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments