רוצים פיצוי: שני זוגות חברים, מקריית מוצקין וקריית ביאליק, הגישו בסוף השבוע לבית משפט השלום בקריות, תביעה נגד חברת ארקיע, בגין איחור משמעותי בהמראת טיסה מסופיה לתל אביב.
מהתביעה עולה, שהתובעים נתקעו בחו”ל עקב הפסקת הטיסות של החברות הזרות לארץ, ולכן נאלצו לקנות כרטיס בכיוון אחד בחברת ארקיע. הטיסה אמורה הייתה להמריא בתאריך 23 לספטמבר, בשעה 21.30. בשעות הצהריים של תאריך הטיסה קיבלו התובעים הודעה, כי הטיסה תמריא למחרת היום, 24 לספטמבר, בשעה 06.00. התובעים נאלצו לקחת עוד לילה במלון והזמינו שני חדרים עבורם בעלות 120 יורו לחדר.
בשעת בוקר מוקדמת הם יצאו לשדה התעופה, שם התברר להם, כי הטיסה תצא רק בשעה 13.00, זאת מבלי שהחברה עצמה הודיעה להם על האיחור. בסופו של דבר, הטיסה המריאה בשעה 14.00, 16 וחצי שעות לאחר המועד המקורי.
לטענת התובעים, עם חזרתם לארץ, הם ביקשו פיצוי בגין האיחור בטיסה וההוצאות הנוספות שהיו להם, אך לא נענו. כעת הם פנו לבית המשפט ודורשים פיצוי כולל של עשרת אלפים שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.