י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

יותר מאלף איש הרימו כוסית לחג עם חיים צורי

חיים צורי עטוף באהבה. מפגן תמיכה מכובד ומכבד. צילום: מוצקינטו
Tuesday September 12, 2023

מפגן כוח עוצמתי: רגע לפני ראש השנה, התקיימה אמש הרמת כוסית חגיגית במטה הבחירות של חיים צורי וסיעתו מוצקינטו.

בין מאות המוזמנים היו צעירים רבים, סטודנטים, נציגי הקהילה האנתרופוסופית, עשרות מהקהילה האתיופית ועשרות מהקהילה הרוסית, שנציגיהם ברכו בשפתם ובעברית. נוסף אליהם היו גם וועדי הורים מבתי הספר, וועדי שכונות, בעלי עסקים, מתנדבים רבים, אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל בקהילה, אשרו באו להרים כוסית לרגל החג, ולהזדהות עם חיים צורי וסיעתו, לקראת הבחירות שייערכו ב-31 לאוקטובר.

לקול מוזיקה קצבית ומחיאות כפיים, עלה חיים צורי לברך לקראת ראש השנה והודה למשתתפים באירוע: “אני שמח ונרגש כל פעם מחדש, לפגוש כל כך הרבה אנשים אשר מגיעים לברך ולהפגין תמיכה. אני רוצה לאחל לכולכם שנה טובה ושנה של בריאות. למי שעוד תוהה, אז אני חוזר ואומר: ב-31.10 אני מתמודד לראשות העיר עם סיעת נטו ובעזרתכם התושבים, גם מנצח. תודה לכולכם וחג שמח״.

באירוע נכחו גם סגן ראש העיר וממלא מקומו, עדי שטרנברג, סגן ראש העיר מנשה צורף, המשנה לראש העיר יוסי מרקוביץ׳, עובדי עירייה רבים ובני משפחותיהם ורבים וטובים מתושבי קריית מוצקין.

אין ספק כי הערב הזה, רגע לפני הבחירות, היה מפגן כוח עוצמתי וחשוב, אשר מטרתו הייתה להעביר מסר חד וברור, כי חיים צורי מתמודד כדי לנצח.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
עדי
10 חודשים

ניהול עיר דורש ניסיון. זה לא משחק ילדים. חיים, איש מנוסה, מוקף קבוצה של מנהלים מנוסים, יחד מצעידים את העיר נטו קדימה