כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“יעקב פרץ הפסיק להקשיב לתושבי העיר”

חבר מועצת העיר קרית אתא, רואי דוד, מס' 2 בסיעת "הילה שלם והתושבים", מסביר מה הדברים העיקריים שסיעתו עושה במועצה, ומשוכנע שגם מהאופוזיציה ניתן לחשוף ולתקן ליקויים

דוד: דור צעיר במועצה
Tuesday March 12, 2019
גל זייד

בבחירות האחרונות בקרית אתא, נרשמה הפתעה גדולה, כאשר סיעת “הילה שלם והצעירים”, זכתה ב-3 מנדטים, למרות שהוקמה פרק זמן קצר לפני כן, ע”י הפעילה החברתית, הילה רובין-שלם, ומספר צעירים מהקריה. למרות ההישג הגדול, העדיף ראש העיר, יעקב פרץ, שלא להכניס את חברי הסיעה לקואליציה. “גם מתוך האופוזיציה, אנו פועלים למען התושבים ועושים כל מה שניתן כדי לחשוף ולתקן ליקויים”, אומר מס’ 2 בסיעה, רואי דוד, בן 38, נשוי + 3, שהינו יועץ אסטרטגי בתחום השיווק והפירסום הדיגיטלי.
הופתעת מההישג הגדול של הסיעה בבחירות?
לא הופתעתי, מכיוון שעבדנו חזק מאוד, גם בשטח וגם באמצעות קמפיין פירסומי, שרץ ברשתות החברתיות. אנו מייצגים דור חדש של תושבים, שרוצים שינוי, והיה לנו ברור שנקבל את תמיכתם של אלפים מתושבי הקריה.
איך הגעת לחיים הציבוריים?
לפני הבחירות פתחתי במיזם דיגיטלי, שכלל בין השאר דף בפייסבוק, בו פירסמתי כל מיני מפגעים בקריה, תוך שעודדתי את הציבור לכתוב גם כן על מפגעים וליקויים. העלינו נושאים ככבישים משובשים, הזנחה של פארקים וגני משחקים, ליכלוך ברחובות, היעדר נגישות והשתלטות של עסקים על מעברים ציבוריים. כך נוצר הקשר ביני ובין הילה רובין-שלם, ויחד הקמנו את הסיעה.
מתאים לכם לשבת באופוזיציה?
אף פעם לא היתה לנו מטרה להיות “אנטי” או לשבור את הכלים. נהפוך הוא, רצינו שתהיה לנו הידברות עם ראש העיר, אבל מכיוון שהוא לא מעוניין שנהיה בקואליציה, אנו פועלים למען הציבור מהאופוזיציה. אנחנו מגישים הצעות לסדר ושאילתות בנושאים שונים, כגון רצון להביא לשקיפות מקסימלית ושישיבות המועצה ישודרו ישירות, שיפור התנאים של סייעות הגנים ושידרוג המוקד העירוני.
מה דעתך על כך, שיעקב פרץ ממשיך בתפקידו כל כך הרבה שנים?
אני רואה בכך דבר בעייתי. יש תחושה שהוא מיצה את עצמו, וחמור מכך – הוא הפסיק להקשיב לתושבים. פרץ חושב, שהוא יודע לנהל את העיר בצורה אבסולוטית מבלי לשתף את הציבור, וכך נוצר פער גדול בין רצון התושבים לבין הנהגת העיר. מכיוון שקשה מאוד לנצח ראש עיר מכהן, ובשל הכוח הרב שיש לפרץ, אף אחד לא מנסה להתמודד מולו, וצר לי על כך.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments