י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“כחבר אופוזיציה מעולם לא החרמתי ישיבות מועצה”

סגן ראש עיריית קרית מוצקין, יוסי מרקוביץ', אינו מבין את התנהלותם של חברי האופוזיציה, שהודיעו כי יחרימו את ישיבות מועצת העיר ומשוכנע, שהקריה תמשיך לשגשג גם בלעדיהם

Tuesday December 3, 2019
אבי שני

חברי האופוזיציה במועצת העיר קרית מוצקין הודיעו, על רקע מספר תקריות בהן היו מעורבים, שאף חייבו הזמנת משטרה, כי החליטו להחרים את ישיבות מועצת העיר. על פי פקודת העיריות, ניתן להדיח חבר מועצה שאינו מגיע לשלוש ישיבות רצופות. למרות זאת, סגן ראש העיר, יוסי מרקוביץ’, טוען כי לדעתו, אין הצדקה או צורך להרחיק את חברי המועצה הללו. “למה שידיחו אותם? מצידי שלא יבואו”, הוא אומר. “אם הם לא רוצים לעבוד למען הציבור שבחר בהם, זו החלטה שלהם. נסתדר בלעדיהם, כפי שהסתדרנו בלעדיהם ב-25 השנים האחרונות. העיר פורחת תחת מנהיגותו של ראש העיר, חיים צורי, וכך זה גם יימשך, איתם או בלעדיהם”.

אתה מבין את חברי האופוזיציה?

ממש לא. במשך שנים הייתי חבר אופוזיציה, נלחמתי על הדרך והרעיונות שלי, אבל מעולם לא החרמתי ישיבת מועצה. זו העבודה של חברי מועצת העיר להגיע פעם בחודש לישיבות ולהביע דיעה. במהלך הישיבה יש הצבעה והרוב קובע. חברי האופוזיציה רצו שכולנו נקשיב ונעשה מה שהם אומרים. בכל ישיבה הם ניסו להשתלט על סדר היום, בעזרת צעקות, פרובוקציות והתנהגות מבישה, שאינה הולמת חברי מועצה. הם נהגו להתפרץ בצורה גסה לדברי החברים האחרים ועשו הכל כדי לגרום לנו לחשוב כמוהם, אבל בדמוקרטיה זה לא עובד כך.

זה לא מפריע לך, שלא תהיה נציגות של חלק מהציבור בישיבות המועצה?

איני מונע מהם להגיע לישיבות, אבל לא אעשה את מה שהם רוצים או מבקשים. יש מימרא שאומרת: “הכלבים נובחים והשיירה עוברת”. כפראפרזה על משפט זה, אני אומר, שהם יכולים להמשיך לנבוח ושיירת ההצלחה שלנו תמשיך לעבור.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments