וזאת לעדות: הבשורה על מיקומה של כללית במקום השני במדד מותגי הבריאות, בסקר מדד המותגים השנתי של גלובס לשנת 2024, התקבלה בהתרגשות וגאווה במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, המחוז הגדול ביותר של כללית במדינה.
רונן נודלמן, מנהל המחוז הגיב על הפרסום ואמר: “במחוז חיפה והגליל המערבי, אנחנו חווים את העצמה הזו מדי יום. אנו מתמקדים בפיתוח שירותים חדשניים, בהנגשת טכנולוגיות מתקדמות למטופלינו, וביצירת שיתופי פעולה פוריים עם הקהילה”.
נודלמן הדגיש את הגישה האישית של כללית: “אנו מבינים, שהמטופלים שלנו אינם רק מספרים, אלא אנשים עם צרכים ייחודיים. לכן, אנו משקיעים מאמצים רבים במתן שירות אישי מותאם לכל אחד ואחת”.
“ההכרה במדד המותגים אינה רק אות כבוד, אלא גם דחיפה משמעותית קדימה”, הוסיף נודלמן. “היא מאשרת, שאנחנו בכיוון הנכון ומחזקת את מחויבותנו להמשיך להוביל את שירותי הבריאות בישראל”.
סקר המותגים של גלובס מתקיים אחת לשנה, המדד מבוסס על סקר רחב היקף בקרב 3500 איש בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל וכוללים גם את החברה החרדית והחברה הערבית.