י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

כללית שכרה למעלה מ-1100 מ”ר בקומה 5 בגרנד קניון

לקוחות כללית מושלם מקבלים את ההחזר הכי גבוה מבין קופות החולים על שירותים שונים. רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה. צילום: דוברות כללית
Thursday June 11, 2020

כללית מרחיבה את נוכחותה בגרנד קניון חיפה, לאחר ששכרה שטח של למעלה מ- 1100 מ”ר בקומה 5, בשכירות ארוכת טווח. רן אהרון, המנהל האדמיניסטרטיבי של כללית במחוז, מסר כי באתר שהושכר, הולכות ונשלמות עבודות התאמה למרפאות ומכונים חדישים ומרווחים בהשקעה של מיליוני שקלים, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים לרווחת המטופלים והצוות. האתר עתיד להיפתח לשירות הקהל  בהדרגה, במהלך חודש יוני.

המיתחם החדש יכלול מכון שיקום רב מקצועי מתקדם הכולל פיזיותרפיה ובהמשך גם ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת.

פיזיותרפיה וירטואלית. צילום דוברות כללית

במכון הפיזיותרפיה החדש מתוכננות 20 מיטות טיפול שיפעלו במיתחמים מופרדים, המאפשרים פרטיות למטופלים. כמו כן, מוקמים בו מספר אולמות לתירגול, טיפול קבוצתי וסדנאות.

המכון יאוייש ב-16 פיזיותרפיסטים להם מגוון רחב של תת התמחויות והוא יצוייד במיכשור חדיש ומתקדם, כולל עזרים לביצוע פיזיותרפיה וירטואלית.

כמו כן, תועתק למיתחם המרפאה הראשונית שפעלה עד כה בקומה מינוס ארבע, שבה צוות של מומחים ברפואת משפחה וילדים ומגוון רחב של יועצים מומחים.

פיזיותרפיה וירטואלית. צילום דוברות כללית

במקום יפעל גם מוקד לביצוע בדיקות דם ואיסוף דגימות מעבדה – שירות ללא תשלום שניתן בנוסף על בדיקות הדם שמתבצעות מידי יום בכל מרפאות כללית, שיתרונו בזמינותו הגבוהה בשעות מוקדמות וללא צורך בתיאום תור.

רונן נודלמן – מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, מציין כי המכון החדש יפעל בנוסף על המכון הגדול והמרווח הפועל מזה עשרות שנים במרכז רפואי לין. הפעלתו במתכונת שיקום רב תחומי מהווה שידרוג השירות. היא משפרת נגישות למטופלים תושבי השכונות שעל ההר וכן זמינות טובה יותר של טיפולים לאחר שהמכון עתיד לפעול ברציפות מבוקר עד ערב, משך שעות רבות ביום ולכך חשיבות רבה נוכח הביקוש הגובר לטיפולי שיקום עם הגדילה באוכלוסייה, ההזדקנות והמודעות לתרומתם הבריאותית של טיפולי פיזיותרפיה ופעילות גופנית.  בנוסף, יהווה מוקד בדיקות הדם בגרנד כתובת נוחה ונגישה למי שהופנה לבדיקות מעבדה.  במסגרת טיוב השירות דאגנו גם להעתיק את המרפאות הקיימות שלנו למיתחם מרווח ומשופר כך שמטופלי כללית יקבלו במקום מעטפת שירות איכותית וידידותית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments