כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“כל מי שצחק עליי יאכל את הכובע בסיום העונה”

יו"ר מכבי קרית מוצקין בכדוריד, פיני לייבוביץ', מסביר את השינוי החיובי שחל בקבוצה, יוצא נגד מי שטען, שקרית מוצקין תהיה גם העונה קבוצת תחתית, מסמן את המשחק הביתי נגד רחובות, שייערך ב-8/2, כמשחק מפתח, ומפנטז על המקום החמישי בליגה

לייבוביץ': מכוונים לצמרת הטבלה
Tuesday February 12, 2019
אורגד עמר

כאשר יו”ר קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין, פיני לייבוביץ’, אמר בתחילת העונה, מעל דפי “חדשות הקריות”, כי המטרה שלו היא הפלייאוף העליון, לא מעט גבות הורמו. אלא שבחודש האחרון, לאחר שהקבוצה רשמה 3 ניצחונות ב-4 משחקים, כולל שני ניצחונות רצופים על באר שבע והפועל ר”ג, נראה שהיא דוהרת לפלייאוף העליון (מקומות 8-1). “בתחילת העונה כולם צחקו עליי ואמרו שאם נישאר בליגה, עשינו את שלנו, אבל אני מבטיח, שכאשר העונה תסתיים, כל מי שצחק עליי, יאכל את הכובע”, אומר לייבוביץ’.

איך אתה מסביר את השיפור ביכולתה של הקבוצה?
לשחקנים לקח זמן להתחבר האחד לשני, כמו גם לשיטה של הצוות המקצועי החדש. בנוסף, היתה לנו מכת פציעות שפגעה בקבוצה, ותודה לאל, כל השחקנים חזרו. לאנשים אין מספיק סבלנות להמתין, אבל אני חזיתי את הנולד וידעתי, שיש כאן חומר מצויין לפלייאוף העליון.

מה המקום הריאלי של מוצקין העונה?
אני אדם מאוד ריאלי ועשיתי את כל החישובים האפשריים. עד תום העונה הסדירה נותרו לנו 7 משחקים, כולל נגד רחובות וחולון, שיגיעו אלינו הביתה. המשחק הביתי נגד רחובות, שייערך ב-8/2, הוא קרב סופר-חשוב ומשחק מפתח לגביי השאלה היכן נמוקם בפלייאוף העליון. כלומר, מבחינתי, הקבוצה כבר הבטיחה את העלייה, וכרגע זה עניין של מיקום. כמובן שהשאיפה שלנו היא להיות ממוקמים כמה שיותר גבוה.

מה התחושה שלך לקראת המשך העונה?
לאחר לא מעט שנים שהקבוצה היתה בתחתית, אני מכוון להגיע העונה למקום החמישי.

זה נראה לך ריאלי?
אני משוכנע שכן.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments