י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“כל עוד הנושא החברתי לא יעלה לסדר היום, אשאר באופוזיציה”

כך מודיע יו"ר סיעת "אופק חדש לביאליק", יעקב בוחבוט, שמסביר מה הוא עושה במועצת העיר, אלו נושאים חברתיים חשוב לו לקדם ומה יגרום לו להיכנס לקואליציה

בוחבוט: אופוזיציה בונה ועניינית
Monday February 11, 2019
גל זייד

למרות שהיה לו את התקציב הנמוך ביותר מבין כל הסיעות שהתמודדו למועצת העיר קרית ביאליק, הצליח יו”ר סיעת “אופק חדש לביאליק”, יעקב בוחבוט, להיכנס למועצה, לאחר שיותר מ-1,050 תושבים, המהווים מנדט, הצביעו עבורו. נכון לעכשיו, מעדיף בוחבוט להישאר באופוזיציה, ומסביר: “הגעתי למועצת העיר עם ה’טיקט’ החברתי, וכל עוד הנושא החברתי לא יעלה לסדר היום, אשאר באופוזיציה”.

מה יגרום לך להיכנס לקואליציה?
הסיבה שבגללה נכנסתי למועצת העיר, היא הנושאים החברתיים שרציתי לקדם. ערכתי שיחה עם ראש העיר, אלי דוקורסקי, אך לא הגענו לעמק השווה, ולכן אני מעדיף להישאר כרגע באופוזיציה. בין השאר אני שואף לפתוח בקריה בית ספר ללימודים פסיכומטריים עבור צעירים אחרי צבא, שיהיה מסובסד ע”י העירייה. בנוסף, אני רוצה שתלמידים מתקשים יקבלו שיעורי עזר בחינם. לא ייתכן, שתלמיד לא יוכל לקבל שיעורים פרטיים, העולים כ-120 שקל לשעה, רק בגלל שמשפחתו לא יכולה להרשות זאת לעצמה. חשוב לי גם לפעול להקמת מועדונים וחוגים עבור הדור השלישי.

מה הדברים העיקריים שאתה עושה במועצת העיר?
אני חבר בוועדת מכרזים ובוועדת הנחות, שהינה וועדה הקרובה מאוד לליבי, מכיוון שהיא עוסקת באוכלוסייה המוחלשת. כמו כן, אני חבר בוועדה לתיכנון ובנייה קריות.

תצביע אוטומטית נגד הצעות הקואליציה וראש העיר?
בשום אופן לא. אני חבר אופוזיציה מסוג אחר. אתמוך בכל הצעה שתתרום לפיתוח העיר, ולגביי הצעות שלא קשורות בפיתוח העיר, אצביע באופן ענייני. חשוב לי להעביר שאילתות והצעות לסדר בנושאים שקרובים לליבי, וכך היה כאשר פעלתי כדי לא להעלות את הארנונה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments