כ' אייר התשפ"ה, 18/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

לא מצליח להתנתק מ”הוט” מובייל

אלפי תלונות הוגשו נגד חברת "הוט מובייל", על צרכנות לא הוגנת. צילום: מתוך אתר החברה, לפי ס' 27א'.
Monday March 10, 2025

שיטת מצליח: תושב קרית מוצקין, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת “הוט” מוביל, בגין תשלומי יתר על כרטיס סים, שנרכש עבור שימוש בחו”ל.

לטענת התובע, הוא הזמין לפני הנסיעה כרטיס לחו”ל, והוסבר לו, שעם החזרה לארץ, עליו להתקשר לנתק את השירות. בשל סיבות משפחתיות הוא נאלץ להאריך את השהות בחו”ל, ובאיחור של עשרה ימים מהמועד הראשוני, הודיע כי חזר לארץ. בחברה, כך לטענתו, הבטיחו כי ינתקו אותו ויחייבו אותו, רק בגין הימים העודפים בהם עשה שימוש בסים.

לאחר חצי שנה בדק התובע את החיובים בכרטיס האשראי, וגילה ש”הוט” ממשיכים לגבות תשלום, כאילו הוא עדיין בחו”ל. הוא התקשר ל”הוט” מובייל אין ספור פעמים לדבריו, אך עד היום ממשיכים לחייב אותו באמצעות כרטיס האשראי שלו. “אני לא מצליח להתנתק מהם”, ציין התובע. לבסוף הוא ביטל את כרטיס האשראי ובתגובה קיבל תביעה ע”ש 619 שקלים. “אני מבקש לנתק אותי מהחברה הנ”ל”, ציין התובע, וביקש פיצוי בסך עשרת אלפים שקלים בגין ההתנהלות כלפיו.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments