כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“לא ציפיתי שקרית אתא תהיה העונה קבוצת צמרת”

מאמן עירוני קרית אתא בכדורעף, אבי הולצמן, שחזרה העונה לליגת העל, מסביר למה הוא מנמיך ציפיות, ומשוכנע שבעוד כ-3 שנים, השחקנים הצעירים של המועדון יהיו בשלים להיאבק בצמרת

הולצמן: דישדוש בתחתית הטבלה
Monday January 6, 2020
אבי אדר

מי שציפה, שקבוצת הכדורעף של עירוני קרית אתא, שנחשבה לפני שנים רבות לאימפריה, תעלה לליגת העל ומיד תתמודד כשווה מול שוות נגד קבוצות הצמרת כמטה אשר/עכו והפועל כפ”ס, התבדה מהר מאוד. חניכיו של אבי הולצמן, מתקשים להסתגל לליגה הבכירה ומדורגים בתחתית, כאשר עד כה רשמו 2 ניצחונות בלבד, נגד הוד השרון ונגד ק.ק ת”א האחרונה. “רוב התוצאות שהשגנו עד כה היו צפויות, פרט למשחק אחד, נגד אשדוד, שהיא קבוצה ברמה שלנו, ובמשחק הזה היה לנו פיספוס גדול והפסדנו”, מסביר הולצמן. “יש לנו קבוצה צעירה מאוד, שממוצע הגיל בה הוא 23-22. להערכתי, בעוד כ-3 שנים, כשהשחקנים יתבגרו ויצברו ניסיון, נוכל להיות קבוצת צמרת. אני לא מאמין בקיצורי דרך. ליגת העל שונה מאוד מהליגה הלאומית, בעיקר בכל הקשור לעוצמה ולמהירות”.

אינך חושש מירידה נוספת?
ממש לא. עצם המחשבה על ירידה לא מטרידה אותי, אלא מה יקרה אם לא נשתפר ונציג יכולת חלשה. עד כה הקבוצה מציגה משחק סביר ואף למעלה מכך. הלחם והחמאה שלנו הוא נגד קבוצות מרכז הטבלה והתחתית, ולא נגד קבוצות הצמרת, ושם נצטרך להשיג את הנקודות.

קרית אתא תוכל לשחזר בעתיד את ימי הזוהר של האליפויות?
זה לא ריאלי. כדי לזכות באליפות, אנו צריכים תקציב גבוה בהרבה. אם היה לי תקציב של 2 מיליון שקל, הייתי מביא זרים יותר איכותיים. יחד עם זאת, העירייה מסייעת לנו, ובסך הכל מצבנו יציב. הכסף מהם עובר בזמן וזה יוצר לנו שם טוב בענף. שחקנים צעירים רוצים לשחק כאן, וזה חשוב מאוד, כדי שנוכל לבנות את דור העתיד. נגמרו הימים, ששחקנים היו משחקים עבור הסמל. בלי משכורת, אף אחד לא משחק, ומבחינה זו אנחנו בסדר. אנו משלמים בזמן ונחשבים לאגודה מסודרת.

אם הקבוצה תמשיך לדשדש בתחתית, יהיו שינויים בסגל?
לא. אין לנו כוונה להיכנס לפאניקה ולהתחיל להעיף שחקנים. בסיום העונה נעשה שינויים מתבקשים, לאחר שננתח את המצב, וגם אז הם יהיו מינוריים.

עד שזה יקרה, הקבוצה עלולה לרדת?
אני לא אתן שזה יקרה במשמרת שלי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments