י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“ליברמן הוכיח שמילה שלו היא מילה”

כך טוענת חברת מועצת העיר קרית אתא, עדנה שטרניק, מ"ישראל ביתנו", המשוכנעת שמפלגתה תשמור על כוחה בכנסת הקרובה, ואינה מוטרדת מהיעדרותו של ראש העיר, יעקב פרץ

העובדה שאין תקציב כבר פוגעת ברשויות המקומיות וזה יפגע עוד יותר בשנה הבאה. עו"ד עדנה שטרניק
Tuesday January 7, 2020
אבי אדר

בעקבות חוסר ההצלחה להקים ממשלה, בפעם השנייה ברציפות, והליכה לבחירות בפעם השלישית תוך שנה, הופנו לא מעט אצבעות מאשימות נגד יו”ר “ישראל ביתנו”, אביגדור ליברמן, על כך ששוב טירפד לכאורה הקמת ממשלת אחדות או ממשלת ימין. חברת מועצת העיר קרית אתא, עדנה שטרניק, מ”ישראל ביתנו”, דווקא משוכנעת, שליברמן קיבל לא מעט נקודות זכות בקרב הבוחרים. “מהרגע הראשון, ליברמן אמר שהוא תומך אך ורק בממשלת אחדות, והוא עומד בהבטחתו”, היא מסבירה. “בנוסף, הוא הבטיח שלא יישב עם החרדים, וכך היה”.

אבל זה לא מצב נוראי, כאשר הולכים שוב לבחירות?
זה מתסכל ומייאש, אבל מה אפשר לעשות? זה המצב. הבעייה היא, שאני לא מאמינה, שבחירות נוספות ישנו את התמונה, ולכן איני מבינה מה הטעם בסיבוב נוסף. אני מקווה שתימצא נוסחה משפטית שתמנע את המצב, אחרת אנו עלולים ללכת גם לסיבוב רביעי וחמישי.

מה יקרה עם “ישראל ביתנו” בבחירות הקרובות?
אנו בטוחים שנשמור על כוחנו, וגם הסקרים מראים זאת.

אינך חוששת, שהבוחרים יישארו בבית, בשל אדישות?
אני רוצה להאמין ולקוות, שמצביעי “ישראל ביתנו” יגיעו לקלפיות בהמוניהם. אוי ואבוי אם הציבור יהיה אדיש למערכת בחירות, שעשויה לקבוע את גורלו.

ראש העיר, יעקב פרץ, נמצא בחקירות, ונראה שהעיר נמצאת בקיפאון?
איני מסכימה לכך. כמי שמכהנת כיו”ר וועדת המשנה לתיכנון ובנייה בקרית אתא, אני יכולה להעיד, שמבחינתי העבודה ממשיכה כסידרה. אנו מאשרים פרוייקטים, עורכים דיונים בנושא וועדת הרישוי וחותמים על טפסי איכלוס.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments