י"ט תמוז התשפ"ד, 25/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“למרות הגדלת הפער, אנחנו עדיין חזק במירוץ”

עוזר מאמן הפועל "רובי שפירא" חיפה, משוכנע שלקבוצה עדיין יש סיכויים להיאבק עד הסוף על העלייה לליגה הלאומית למרות 5 תוצאות תיקו רצופות, ומברך על חזרתו של הקשר גדי מלסה, הנחשב לאחד השחקנים האיכותיים בליגה

טל: העלייה ללאומית מתרחקת
Thursday March 5, 2020
אריה גרינברג

מאז תחילת העונה, הקפידה הפועל “רובי שפירא” חיפה, לשמור על מרחק של 3 נקודות מהמקום הראשון בליגה א’ צפון, אלא ש-5 תוצאות תיקו רצופות, הביאו להגדלת הפער עד ל-8 נקודות. למרות זאת, בקבוצה מקווים, כי היא תיאבק עד סיום העונה, במטרה להעפיל לליגה הלאומית. “מועדון כמו שלנו שואף תמיד להגיע להישגים הגבוהים ביותר”, מסביר עוזר המאמן, שלומי טל, שהינו גם מאמן הכושר. “אנחנו מקבלים מההנהלה, בראשות איש העסקים מיקי קופל, את התנאים הכי טובים בליגה כדי שנצליח, וכל הצוות המקצועי, בהובלת המאמן עודד קוטר והשחקנים, מאמין שזה אפשרי”.

זה לא היה חודש מוצלח עבור הקבוצה?

זה נכון, אבל צריך לזכור, ששתיים מתוצאות התיקו היו נגד קבוצות הצמרת כאוכב וטירה. באחד המשחקים הובלנו כבר 0:2, ולצערי, הם הצליחו להשוות, אבל בסך הכל מדובר בתוצאות סבירות. עשינו 5 תוצאות תיקו רצופות וזה מרגיז מאוד, כי היינו הרבה יותר טובים ולא הצלחנו לנצח.

הפער בצמרת הולך וגדל?

יש עוד נקודות בקופה עד תום העונה, ואני משוכנע שאפשר לסגור את הפער, ושהקבוצות שמובילות את הליגה עוד ימעדו.

מה אתה יכול לספר על הקשר גדי מלסה, שהצטרף בחלון ההעברות?

גדי, שכבר היה אצלנו בעבר בקבוצה, הוא שחקן איכותי, שיכול לשחק בכמה תפקידים על המגרש. אני משוכנע, שהוא יתרום לנו המון, ושמדובר בחיזוק משמעותי ביותר.

כמאמן הכושר של “רובי שפירא”, איך הכושר של הקבוצה ביחס לאחרות?

אנחנו בכושר הכי טוב בליגה. ההנהלה סיפקה לנו מכשירי ג’י.פי.אס, דבר שכלל לא מובן בליגה א’. זה עוזר לי לעקוב אחר השחקנים ולדעת בדיוק מה הם עושים על המגרש. עפ”י הנתונים שבידיי, השחקנים רצים כמו שחקני ליגת העל. אני מקווה שדבר זה יבוא לידי ביטוי במשחקים.

הקבוצה תצליח לעלות לליגה הלאומית?

אנו מאמינים ומקווים. לא מרימים ידיים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments