י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“למרות הפתיחה הטובה, אני לא חושב כרגע על עלייה”

מאמן עירוני קרית אתא בכדורסל, שרון אברהמי, שואב עידוד רב מהניצחונות האחרונים, במחזורים הראשונים של הליגה, אך מתריע בפני ליגה משוגעת, בה כל קבוצה יכולה לנצח את יריבתה ביום נתון

חוזר לקרית מוצקין. מאמן הכדורסל שרון אברהמי
Sunday December 1, 2019
בן מרדכי

עד כמה הליגה הלאומית בכדורסל מרתקת ושוויונית, תעיד העובדה, שלאחר ארבעה מחזורים, לא פחות מ-3 קבוצות מחזיקות במאזן זהה, של 4 ניצחונות והפסד, ובהן גם עירוני קרית אתא. מאמן הקבוצה, שרון אברהמי, מרוצה עד כה ממה שראה משחקניו, ויכול לשאוב לא מעט אופטימיות לקראת העתיד. “עדיין מוקדם להסיק מסקנות, אבל זו בהחלט התחלה טובה ואני מרוצה מהחיבור בין השחקנים”, הוא אומר. “יחד עם זאת, יש גם דברים פחות טובים, עליהם אנו עובדים, וכדי להתמודד בצמרת הגבוהה, נהיה חייבים להשתפר”.
ההפסד היחיד שלכם עד כה היה נגד הפועל חיפה, שלאחר מכן הובסה נגד הרצליה. עושה רושם, שמדובר בליגה משוגעת?
בהחלט כן. ביום נתון, כל קבוצה יכולה לנצח את יריבתה. הרצליה הפסידה במודיעין, כך שכל תוצאה הגיונית. זו ליגה מאוד חזקה וצפופה, ואני משוכנע, שיהיו לנו מאבקים קשים ומפרכים לאורך כל העונה. המטרה שלנו היתה ונשארה להתברג קודם כל בין שמונה הקבוצות הראשונות, שיגיעו לפלייאוף העליון.
ומה לגביי עלייה לליגת העל?
עדיין מוקדם מדי לחשוב על זה. בליגה הלאומית יש לא מעט קבוצות טובות, שחושבות על עלייה.
יש שחקן שהפתיע אותך במשחקי הקבוצה עד כה?
החוזק שלנו הוא כקבוצה, ולא כשחקנים בודדים, ובסך הכל רוב השחקנים נותנים את מה שציפיתי מהם. זו רק ההתחלה, כך שקשה לדעת מה יהיה, אבל עד כה אני בהחלט אופטימי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments