י"ח תמוז התשפ"ד, 24/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

לראשונה בהיסטוריה של ליגת ראש העיר קרית ביאליק: עשר קבוצות של בנות נרשמו לתחרות

ליגת ראש העיר קרית ביאליק. אלי דוקוסקי. צילום: גיא רותם
Monday June 15, 2020

לראשונה מזה 5 שנים, מאז שבקרית ביאליק ייסדו את ליגת ראש העיר בכדורגל, ישתתפו בתחרות השנה עשר קבוצות של בנות, שיתחרו ביניהן. כך מסר מנהל מחלקת הספורט של עיריית קרית ביאליק, בני בניסטי.

צילום: גיא רותם

הליגה נוסדה ביוזמת ראש העיר, אלי דוקורסקי ומנכ”ל העירייה, ליאור טרגן והיא הפכה מאז לאחת האטרקציות העיקריות לילדים חובבי כדורגל בחודשי הקיץ. בשנה ראשונה השתתפו בליגה כ-250 ילדים בעוד שלפני שנה כבר נרשמו 800 ילדים, מכל איזור הצפון, שהיו מחולקים ל-72 קבוצות.

צילום: גיא רותם

התחרות מיועדת לתלמידים, כיתות ב’ עד ט’, ומתנהלת בשיטת ליגה המחולקת לבתים לפי השנתון, עשר קבוצות הראשונות מכל בית, בכל שנתון. עולות לשלב רבע הגמר ובהמשך מתקיימים משחקי חצי גמר וגמר. עם השנים הפכה הליגה לשם דבר וקבוצות מכל הצפון מגיעות לקרית ביאליק להשתתף בתחרות. בשנים קודמות בלטו בנוכחותם קבוצות ילדים מצפת, עכו, עפולה, נשר וחיפה.

בניסטי: “הילדים עצמם מקימים את הקבוצות, והן לא קשורות לאגודות ספורט. עם השנים, הליגה הפכה לחוויה מיוחדת, כאשר הילדים מגיעים עם הוריהם שהפכו לחלק מהליגה, תוך שחלקם משמשים כמאמנים וחלקם כמעודדים”.

צילום: גיא רותם

בשנים האחרונות מתקיימים המשחקים במגרש ה”ספורטיון”, בסמוך לקיריון, בימים א’ עד ה’, בשעות אחר הצהריים. המשחקים יחלו השנה ב-7 ליולי.

מה החידוש השנה?

בניסטי: “מאז שראש העיר, אלי דוקורסקי והמנכ”ל, ליאור טרגן, יזמו את הקמת הליגה, רצינו שכמה שיותר בנות ישחקו בה. עד השנה נרשמו בנות על בסיס יחידני, כשהן משחקות בקבוצות מעורבות יחד עם בנים. השנה כבר יש לנו עשר קבוצות של בנות, שיתחרו ביניהן. מבחינתי, זו גולת הכותרת של הליגה השנה ונשתדל לתת לבנות את מלוא תשומת הלב והבמה”.

יצוין כי על מנת להעצים את חווית המשחקים, חלקם ישודרו בשידור ישיר בפייסבוק, בדף הבית של מחלקת הספורט.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments