י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מאסר עולם לרוצח אישתו מקרית שמואל

הנאשם טען, כי החזיק את הסכין במכנסיו להגנה עצמית. צילום אילוסטרציה
Wednesday May 27, 2020

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר ערב החג מאסר עולם על אטירסאו אינעלם (47), שהורשע פה אחד ברצח אישתו סיפראש אינעלם (36) בדקירות סכין לפני שנתיים בפתח ביתם בקרית שמואל.

מכתב האישום בו הורשע הבעל עולה, כי הוא וסיפראש התגוררו בנפרד זה שנים והיחסים ביניהם היו מעורערים. ביום הרצח בתאריך 10.6.18,  נסע אטירסאו ברכבת מלוד, וירד בתחנת קרית מוצקין. בשעות אחר הצהריים חזרה סיפראש, אם לארבעה ילדים, מעבודתה ברפאל.

כשצעדה על המדרכה סמוך לביתה, התנפל עליה בעלה  ודקר אותה למוות שמונה דקירות בצוואר ובחזה.  במהלך המשפט הכחיש הבעל את המיוחס לו, אך הרכב השופטים, אב”ד השופט כמאלסעב והשופטים יחיאל ליפשיץ וגלית ציגלר, הרשיעו אותו בעבירה של רצח בכוונה תחילה ללא נסיבות מקלות.

במקביל פסק בית המשפט, כי הנאשם יפצה את נפגעי העבירה, בסכום המקסימלי הניתן בהליך פלילי, בסך 258 אלף שקל. לבני הזוג ארבעה ילדים, שהיו בני 18, 16, 11 ו-5 בעת הרצח.

התובעת, עו”ד אורלי רוזנטל-נעמן, ממונה וראש צוות בפרקליטות מחוז חיפה-פלילי ואחראית על יחידת הסיוע לנפגעי עבירה, ניהלה את התיק, והתייחסה בטיעוניה לעונש, לכך שבמקרה זה יש לגזור על הנאשם עונש של מאסר עולם וכן התייחסה לתופעה של רצח נשים ע”י בני זוגם, תוך שביקשה מביהמ”ש להעביר מסר בפסיקת סכום מקסימלי של פיצויים לטובת נפגעי העבירה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments