י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מגה פרוייקט של לאטי: 450 יח”ד ייבנו בשכונה החדשה של נהריה

הפרוייקט יוקם על שטח של 17 דונם וייבנו בו דירות 4-5 חדרים ב- 8 בנייני בוטיק בני 8 קומות. בנוסף ייבנו 2 בניינים של כ- 20 קומות. לאטי ממשיכה בשיווק הפרוייקטים שלה באיזור הקריות

"לאטי": מגה פרוייקט בנהריה, במקביל לפרוייקטים בקריות
Tuesday July 2, 2019
אורגד עמר

החשיפה לצפון: בשנים האחרונות הפכה חברת “לאטי יזמות” לאחת הגדולות באיזור הקריות, שבונה פרוייקטים גדולים בקרית ביאליק, קרית אתא, קרית מוצקין וגם בחיפה. כעת עוברת החברה לבנות גם בצפון, עם מגה פרוייקט חדש בנהריה. החברה תקים על שטח של 17 דונם בשכונה החדשה של נהריה, פרוייקט שיכלול עפ”י התיכנון כ – 450 יחידות דיור, עם דירות 4-5 חדרים ב-8 בנייני בוטיק בני 8 קומות ושני בניינים של כ-20 קומות.
במקביל ממשיכה החברה בשיווק שאר הפרוייקטים הגדולים שלה באיזור הקריות.
בקרית ביאליק מקימה החברה את פרוייקט היוקרה “פארק הרקפות”, שם משווק בימים אלו, בין השאר, פנטהאוז במיפלס אחד, 159 מ”ר + 95 מ”ר מרפסת.
בקרית אתא מקימה החברה את פרוייקט היוקרה “תאנים בוטיק”, שיכלול שני בנייני בוטיק, הכוללים 9 יחידות מגוונות בכל בניין, וסה”כ 18 יחידות דיור בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
בקרית מוצקין בונה חברת לאטי יזמות את “אומנים בוטיק”, בשכונת “משכנות אמנים”, בניין בן 9 קומות המוקם בליבה של השכונה היוקרתית של הקריות.
באותה שכונה בונה החברה את פרוייקט “MUZA”, בניין בן 8 קומות, עם מגוון דירות 3,4,5 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים במיפלס אחד עם מרפסות שמש ענקיות, חנייה פרטית ומחסנים.

במקביל זכתה “לאטי”, במכרז להקמת מרכז מסחרי בשכונת “גבעת אלונים” בקרית אתא, שישתרע על 2 קומות ויכלול כ-4,000 מ”ר למסחר, פנאי, בילוי והסעדה. מנהל השיווק בחברת לאטי יזמות, אהוד מויאל: “המרכז יהיה מודרני ומדהים והושכר לרשתות מובילות אשר כבר מביעות התעניינות גדולה. אין לי ספק כי המרכז יהיה ייחודי ומוביל בגבעות היוקרתיות של העיר ויספק את כל צרכי התושבים והאוכלוסייה מסביבו, הן בבילוי, הן בהסעדה והן בשירותים לקהילה”.
לפרטים: טל’ כוכבית 3033, אתר: Lati-Yazamut.co.il.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments