ט"ז תמוז התשפ"ד, 22/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“מה חסר לנתניהו שכל מה שהוא מקדם זה את האינטרס האישי שלו?

בזמן מלחמה אין ראש לפוליטיקה ולבחירות. ניומה רצ'בסקי, סגן ראש העיר קריית ביאליק. צילום: אתר העירייה
Monday June 29, 2020

סגן ראש עיריית קרית ביאליק, ניומה רצ’בסקי (ישראל ביתנו), תקף בחריפות את התנהלות ראש הממשלה, שבעת משבר הקורונה, כאשר יותר מ-800,000 ישראלים מובטלים, העסיק את הכנסת בדרישות שלו להטבות מס והטבות נוספות. 

רצ’בסקי: “המצב היום קשה מאוד. המשק קורס, עסקים קורסים, עצמאים לא מצליחים לקיים את עצמם, בעלי מסעדות בקשיים, בעלי אולמות וכל עולם התרבות לא חזרו להתפרנס, וראש הממשלה בנימין נתניהו מעסיק את הכנסת משך ימים ארוכים, בנושא הטבות והחזרי המס שלו. זה מה שדחוף היום לטפל? מה חסר לו, שכל מה שהוא עושה, זה לקדם את האינטרסים האישיים שלו? אומרים לנו ביבי ושרה לא גומרים את החודש, ממש עצוב, מה אני אגיד. ביבי דואג כרגיל לעצמו, אבל איפה גנץ וכל החברה שלו? הם דיברו לפני הבחירות נגד השחיתות, והיום הם שותקים כשכל הדברים הללו קורים”.

אתה מרוצה מזה שליברמן באופוזיציה?

ליברמן הוא היחידי שעמד על שלו. אחרי הבחירות הראשונות, הוא יכול היה לקבל כל מה שרצה, איזה תפקיד שרצה, אבל עמד על דעתו, ביקש שמונה דברים כדי להיכנס ממשלה, אפילו אם היו מתחייבים לבצע חמישה היה נכנס, אבל לא נתנו לו והוא עמד על שלו. גנץ הציל את ביבי אחרי הבחירות האחרונות, רגע לפני שהכנסת חוקקה חוק, שראש ממשלה עם כתבי אישום לא יכול לכהן בתפקידו. גנץ הצטרף לממשלה ועכשיו הוא כמו הפודל של ביבי. לדעתי, נלך שוב לבחירות בתוך פרק זמן קצר. ביבי מחכה שגנץ יפיל את הממשלה, בגלל המצב הכלכלי הקשה. עד אז, למרות המצב הקשה, הוא רק דואג לעצמו.

הרשם
שלח הודעה אודות
2 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
עקיבא לב
4 שנים

כל הכבוד ניומה!

משה
4 שנים

תותח ניומה. ביבי חושב רק על עצמו וכל השאר משעממים אותו.