י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“מה שקורה במערכת הפוליטית זה בושה וחרפה”

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, מתייחס לפלונטר במערכת הפוליטית, שמונע נכון לעכשיו אפשרות להקמת ממשלה חדשה, מפנה אצבע מאשימה לכלל נבחרי הציבור ומדגיש, כי השיתוק משפיע גם על העיר שבראשה הוא עומד

בכיר ראשי הערים בקריות. זוכה להערכה רבה מהציבור. חיים צורי, ראש העיר קריית מוצקין. צילום: יח"צ
Monday October 28, 2019
אבי שני

הפלונטר במערכת הפוליטית בישראל ממשיך לחסום כל אפשרות להקמת ממשלה יציבה, כאשר כל צד מאשים את הצד השני במצב הבלתי אפשרי שנוצר. לאור אי היכולת של אף צד להקים ממשלה, מתחזקת הדיעה, שישראל נמצאת בפתח מערכת בחירות שלישית תוך שנה בלבד. את ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, מצב זה מרתיח. “זה בושה וחרפה מה שקורה במערכת הפוליטית בתקופה האחרונה. נראה לי, שלאף אחד מחברי הכנסת לא איכפת מהמדינה, וכל מה שמעניין אותם זה הכיסא שלהם ומקומם סביב שולחן הממשלה”, אומר צורי.
מי אשם במצב שנוצר, “הליכוד” או “כחול-לבן”?
כולם אשמים בעיניי באותה מידה. אף אחד לא מוכן לוותר על כלום בשביל עתיד המדינה וכל צד מושך לכיוון שלו. זה מצב לא נורמלי ולהם לא איכפת, שהאזרח הקטן הוא שנענש.
עד כמה המצב משפיע על המדינה?
זה מאוד משפיע על כולנו, מכיוון שהמדינה למעשה משותקת מזה חודשים ארוכים, ואם חלילה ייערכו בחירות נוספות, ייגזר עלינו שיתוק דומה לתקופה ארוכה נוספת, בעקבות המצב, אין תקציב מסודר או הרשאות כספיות. זה לא רק עלות הבחירות, העומדת על מיליארדי שקלים, אלא פרוייקטים שלא יוצאים לדרך ומוסדות חינוך שלא נבנים. מערכת שלמה מושבתת כבר שנה שלמה בגלל שאין לנו ממשלה יציבה.
זה משפיע גם על העירייה שבראשה אתה עומד?
בוודאי. קשה מאוד לפעול בתנאים הללו. אנחנו לא מקבלים את התקציבים שאנו חייבים לקבל, אי אפשר לקדם פרוייקטים חדשים ואין הרשאות כספיות לפרוייקטים שכבר אושרו. איך אפשר לתפקד כך? נראה לי, שלאף אחד זה לא מזיז, וכל אחד רק מנסה להאשים את הצד השני במצב הזה. כך לא מנהלים מדינה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments