דורש פיצוי: תושב קריית מוצקין, אשר טיסתו חזרה לארץ נדחתה בכמעט 24 שעות, ולפיכך נאלץ לעלות על טיסה חלופית, תובע 5000 שקלים מחברת הנסיעות “השטיח המעופף”.
בתביעה שהוגשה אתמול (רביעי), לבית משפט השלום בקריות, טען התובע, כי רכש חבילה, שכללה טיסה הלוך וחזור לברצלונה, באמצעות חברת “ארקיע”, וכן שהייה במלון.
בתאריך 19 בפברואר השנה, בשעות הצהריים, הגיע התובע לשדה התעופה ואף קיבל בדלפק חברת התעופה כרטיס עלייה למטוס. הטיסה אמורה הייתה להמריא בשעה 18.10, אבל אז היא נדחתה פעמיים ולבסוף נאמר לנוסעים, כי היא בוטלה ותתקיים למחרת היום, בשעות הצהריים.
לדברי התובע, איש לא פנה אליו כדי להציע לו מלון לאותו לילה, או אפשרות לטיסה חלופית בחברה אחרת. כיוון שלמחרת היום התובע היה אמור להשתתף בפגישת עבודה חשובה, הוא ניגש לדוכן של חברה אחרת שטסה לישראל, רכש כרטיס לכיוון אחד לישראל, בעלות של 300 יורו, וכעבור מספר שעות עלה לטיסה וחזר לארץ. כיוון שנחת בשעה לילה מאוחרת, 02.00 בלילה, הוא נאלץ לקחת מונית הביתה.
התובע דרש פיצוי על הנזקים שנגרמו לו, אבל לאחר שלא נענה, הגיש את התביעה, שכוללת עלות הוצאות שהיו לו והפסד יום עבודה.
טרם הוגש כתב הגנה.