ט"ז תמוז התשפ"ד, 22/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מחירי החוגים בעמותת הספורט במוצקין לא יעלו השנה

לאור המצב הכלכלי הקשה, מחירי החוגים לא יעלו השנה. איציק ששון
Friday July 17, 2020

לאור המצב הכלכלי הקשה והעלייה החדה במספר מחוסרי העבודה, החליטה הנהלת עמותת הספורט בקרית מוצקין, כי השנה מחירי החוגים לא יעלו וכי העמותה תנסה לסייע כלכלית לכל מי שיתקשה לעמוד במחירים. כך הודיע יו”ר עמותת הספורט בקרית מוצקין, איציק ששון.

עמותת הספורט של קרית מוצקין החלה לפעול בשנת 2016, ובמהלך 4 השנים האחרונות צמחה העמותה והרחיבה את שירותים הספורט בעיר, הן בכמות ענפי הספורט והן במספר המשתתפים, שהגיע לכ-2500 ילדים ומבוגרים. רק בשנה האחרונה חנכה העמותה שישה מגרשי טניס בהם פעילים מעל 200 ילדים ומבוגרים וכן מספר מגרשי כדורגל סינטטי, שהעירייה העמידה לרשות העמותה לקיום אימונים מסודרים ולשימוש הקהילה לשעות הפנאי.

ששון ציין, כי המצב הכלכלי הקשה לא נעלם מעיני אנשי העמותה. לדבריו: “אני ער למצב הכלכלי שיהיה כאן בשנה הקרובה, ולכן העברתי החלטה שכל מחירי החוגים בעמותה יוקפאו באופן גורף. אני מקווה שגופים נוספים בעיר ומחוצה לה, יצטרפו גם הם”.

ששון גם ציין, כי העמותה פירסמה מכרז לאספקת ביגוד ספורט לקבוצות השונות, שחוששות כי ההוצאות על ביגוד יהיו גבוהות מהתקבולים שיתקבלו מהמשתתפים. ששון: “המחיר לקבוצות לא ישתנה והעמותה תספוג את ההפרש ממקורותיה.  לרשות הציבור שיתקשה בתשלומים תעמוד וועדת ההנחות של העמותה, שתעשה את המיטב כדי לתת תשובות הולמות למתקשים בתשלומים. אנו נעשה הכל כדי שמספר המשתתפים בענפי הספורט לא יירד כתוצאה מהמצב הכלכלי”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments