כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מיפגן תמיכה באורון שאול והדר גולדין מול הכנסת

להשיב את הבנים הביתה. צילום: המטה החברתי להשבת הבנים
Thursday July 2, 2020

מיפקד המטה החברתי להשבת הבנים הביתה, התקיים אתמול מול הכנסת. חברי היחידות של אורון שאול והדר גולדין השבויים בעזה, ערכו מסדר צבאי מיוחד, מסודרים בשלשות כשגבם לכנסת, עוטים מסיכות עם צילומי פניהם של אורון והדר.

 

צילום: המטה החברתי להשבת הבנים

ראש המטה החברתי להשבת הבנים, מור חאייק: “אנחנו עומדים כאן פלוגה שלמה, חברים של הדר ואורון. מחר 6 שנים לצוק איתן ואנחנו מפקדים, חיילים, מפקדי פלוגות ולוחמים, עומדים מול בית המחוקקים וזוכרים אותם יום ולילה, 68 חללים. צוק איתן לא נגמר. הדר ואורון לא איתנו, למה הם לא פה? זה מה שאנחנו שואלים את כל המחוקקים שאנו פוגשים בחודש האחרון”.

במהלך המיפקד, הגיעו מהמשכן מספר חברי כנסת ושרים להביע תמיכה. בין היתר, הגיעו השר רפי פרץ, ח”כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד), ח”כ אופיר סופר (ימינה) וח”כ משה (בוגי) יעלון.

צילום: המטה החברתי להשבת הבנים

עודד חייק, לוחם של הדר גולדין ז”ל, אמר במיפקד: “נכנסנו לעזה בצוק איתן, אנחנו בצוות חזרנו הביתה אבל הדר לא. עד היום, 6 שנים,  אנחנו מסתובבים עם החלל הזה באוויר. הקורונה הביאה הזדמנות פז. חמאס פנה בפעם הראשונה לממשלת ישראל ומבקש להיכנס, בפעם הראשונה, למשא ומתן על השבויים. חמאס בפאניקה. ממשלת ישראל חייבת להתנות את הסיוע בשיחרור השבויים הישראליים. אנחנו מדגישים, שאיננו קוראים לשיחרור מחבלים. הדר לא היה רוצה שישחררו מחבלים תמורת גופתו”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments