י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מצעד שרים וח”כים הגיעו ללשכתו של חיים צורי

בין אישי הציבור שהגיעו לקרית מוצקין, היו השרים זאב אלקין, צחי הנגבי, איוב קרא ויובל שטייניץ, סגנית השר ציפי חוטובלי, יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, ויו"ר וועדת חוץ וביטחון, אבי דיכטר. צורי: "כל השרים והח"כים התרשמו מאוד מפיתוח העיר ומתנופת הבנייה"

צורי ואדלשטיין: ידידות רבת שנים. שיתוף פעולה למען התושבים
Tuesday February 12, 2019
גל זייד

בשבועיים האחרונים הגיעו לביקור בקרית מוצקין, מצעד מרשים של חברי כנסת ושרים, שהתארחו אצל ראש העיר, חיים צורי. בין אישי הציבור שהגיעו היו השר להגנת הסביבה, זאב אלקין, השר לשיתוף פעולה איזורי, צחי הנגבי, שר התקשורת, איוב קרא, שר האנרגיה, יובל שטייניץ, סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, יו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין, יו”ר וועדת חוץ וביטחון, אבי דיכטר, והח”כים אורן חזן וענת ברקו.

במהלך ביקורו בקריה של יו”ר הכנסת, יולי אדלשטיין, הוא התרשם מאוד מהיכל העירייה החדש, ובמיוחד מאולם מועצת העיר היפהפה, ואף אמר למארחו צורי, כי היה שמח אם היה יכול לערוך בו מדי פעם את ישיבות מליאת הכנסת.
בפגישתו עם צורי, עידכן אותו יו”ר וועדת חוץ וביטחון, אבי דיכטר, במתיחות באיזור הצפון, והדגיש בפניו, כי ישראל תעשה כל מה שנדרש כדי להבטיח את ביטחונם של תושבי הצפון.

בביקורו בלשכת ראש העיר, שיבח ח”כ אורן חזן, בפני ראש העיר, את ה”חי-פארק”, עליו אמר, כי מדובר באחד מגני החיות היפים והמרשימים במדינה, והוסיף בבדיחות הדעת, כי יש שמועות על כך, שבקרוב יגיעו ל”חי-פארק”, אריות וטיגריסים, וכי בכל מקרה, האריה האמיתי יושב על כיסא ראש העיר.
בשבוע החולף ביקר בקרית מוצקין גם שגריר פולין בישראל, מארק מגירובסקי, שהשתתף בטקס יום השואה הבינלאומי שנערך בעיר.

יצויין, כי צורי, שפתח באחרונה את הקדנציה השישית שלו כראש העיר, נחשב מזה שנים לבכיר ראשי הערים בקריות, ובמהלך תקופת כהונתו נוצרו קשרי חברות אישיים בינו ובין רבים מהשרים ומחברי הכנסת. כמה מהם, וביניהם שר האוצר, משה כחלון, ושר התחבורה, ישראל כץ, מרבים להיפגש עימו, ובעקבות הקשרים האמיצים ביניהם, הם מסייעים רבות לקריה בתחומי משרדיהם.
צורי: “אני מודה לכל השרים וחברי הכנסת שביקרו בקרית מוצקין. כולם ללא יוצא מן הכלל, הרעיפו תשבחות והתרשמו מאוד מפיתוח העיר ומתנופת הבנייה שבה. בנוסף, הם הבטיחו לסייע בנושאים שונים הקשורים בפיתוח העיר, ואני מודה להם על כך”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments