י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

משרד הבריאות מרחיב את בידוד השבים מחו”ל – תאילנד, הונג-קונג, סינגפור ומקאו

צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל
Sunday February 16, 2020
אורגד עמר

על פי הודעת משרד הבריאות לציבור בנושא התפשטות נגיף הקורונה, הרחיב המשרד את בידוד הבית לשבים ממקומות נוספים, זאת לאחר הערכת מצב שהתקיימה בראשון בבוקר בראשות שר הבריאות יעקב ליצמן וצוות המומחים. על כן הוחלט כי מעתה בידוד הבית יחול גם על השבים מהיעדים: תאילנד, הונג-קונג, סינגפור ומקאו.

כך הודיע משרד הבריאות: “מי ששב ממדינות אלה החל מהיום, יהיה בבידוד בית עד להשלמת 14 יום ממועד החזרה – לא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה באותם מקומות (תקופת הדגירה).

במקרה של אחד או יותר מהתסמינים הבאים: הופעת חום, שיעול או קוצר נשימה, יש לפנות לרופא המטפל בקופת החולים או בחדר המיון, וליידע מראש טלפונית את המרפאה או חדר המיון על הגעת חולה. גם במצב רפואי אחר הדורש טיפול, יש ליידע מראש טלפונית את הגורם המטפל, על הגעת המטופל. בכל מקרה לכסות את הפה והאף במסיכה כירורגית או בבד זמין אחר, ולהימנע מנסיעה בתחבורה ציבורית.
הנחייה זאת ניתנת בשל התפשטות המחלה הנגרמת על ידי נגיף הקורונה במדינות נוספות מעבר לסין וכדי למנוע ככל שניתן התפשטותה בישראל”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments