כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“נגביר את פעילות הספורט בקרב התלמידים”

חברת מועצת העיר קרית ביאליק, ליאת בוגנים, המחזיקה בתיקי הספורט, הבריאות והמלגות, מספרת על היעדים העיקריים שלה כחברת מועצה ומגלה, שהונהגה מסורת חדשה של מגמת טריאתלון ב-2 בתי ספר בעיר

בוגנים: הגברת החינוך הגופני
Sunday August 4, 2019
אבי שני

בעבר, עיקר הפעילות של הילדים בשעות הפנאי, היתה במגרשי הספורט, שם שיחקו כדורגל וכדורסל, תוך שהוציאו אנרגיות רבות. לעומת זאת, היום מבלים הילדים חלק ניכר מזמנם הפנוי מול מסכי המחשב והטלפונים החכמים, דבר המשפיע גם על בריאות הילדים, שהולכים ומשמינים בשנים האחרונות. חברת מועצת העיר קרית ביאליק, ליאת בוגנים, החברה בסיעתו של סגן ומ”מ ראש העיר, יוסי אזריאל, משוכנעת כי המענה לתופעה זו, הינו תיגבור הפעילות הספורטיבית בתוך כותלי בתי הספר. “אחד החידושים המשמעותיים שהכנסנו בשנה הזו, הוא פתיחת מגמת טריאתלון, בחטיבת הביניים ‘אפק’ ובבית הספר ‘פסגות’. ההיענות טובה מאוד וילדים מתחילים לעסוק בספורט האתגרי”, מגלה בוגנים, נשואה ואם ל-2, מנהלת כספים בהכשרתה, שזו עבורה הקדנציה הראשונה במועצת העיר, לאחר שהיתה פעילה במשך שנים בוועדי הורים. במועצת העיר היא משמשת בין השאר יו”ר ועדת ספורט, בריאות ומלגות. בוגנים יודעת לספר, כי בביה”ס “אפק”, יש מגמת ספורט, תוך מתן דגש על כדורסל ושחייה. לאחרונה גם נרכשו שולחנות “פוטגול”, שהוצבו בבתי הספר, כדי שתהיה לילדים פעילות ספורטיבית נוספת בהפסקות.
מה היעדים העיקריים שלך בקדנציה הנוכחית?
אני עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מנהל אגף חברה וקהילה בעירייה, חיים אטיאס, ועם רכז הספורט, בני בניסטי, במטרה להרחיב את שיעורי הספורט בבתי הספר בעיר, תוך מינוף אגודות הספורט בעיר. בקרוב ייפתח באתר האינטרנט העירוני מדור עם פעילות כל אגודות הספורט בקריה. לכל אחת מאגודות הספורט תהיה הזדמנות מצויינת לפרוס את הפעילות שלה, לה ייחשפו התושבים, כאשר השאיפה היא שעוד ועוד ילדים יתחילו לעסוק בספורט. אני מאמינה, שחובה למשוך את הילדים לפעילות גופנית, אתגרית ומעניינת, ובכך לצמצם את השעות בהן הם מבלים מול המסכים. כל הפעילות שלנו בתחום זה, באה כדי לעודד ילדים לעסוק יותר בפעילות גופנית, דבר שהוא גם בריא וגם מחזק ערכים כמו משמעת, חתירה למצויינות ועבודה קבוצתית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments