בלי רשת: תושב נהריה, שרכש מחברת פרטנר, חבילת אינטרנט יקרה לטיול אופנועים בתאילנד, תובע 4.420 שקלים מהחברה, בטענה כי החבילה לא עבדה, והחברה לא הצליחה לתקן את התקלה.
לטענת התובע, הוא תכנן תקופה ארוכה טיול עם חבר בתאילנד, למשך 12 ימים, שכולו מבוסס על ניווטים בעזרת יישומון ווייז. לצורך כך, הוא רכש את חבילת הגלישה היקרה ביותר ששווקה בידי פרטנר, אבל כעבור מספר ימים, האינטרנט קרס.
לדבריו, באמצעות שיחת חירום, הצליח להגיע לחברה, שם הבטיחו לו הטכנאים כי התקלה תתוקן תוך זמן קצר. לטענתו, הטכנאים לא הצליחו לתקן את התקלה, ולבסוף קיבל התובע הודעה מאחד הטכנאים: “אני מצטער שלא הצלחתי לתקן”.
“הטיול היה בנוי כולו על שימוש בוויז, שלא היה לי. לכן, נאלצתי לשכור את שירותיו של מדריך מחברת אופנועים, אשר הגיע עם אופנוע שלישי ושימש לנו מורה דרך. כל הימים האלו, במקום ה-GPS שלא היה לי באייפון, שינווט אותנו בדרכנו, נאלצנו להשתמש במדריך מקומי”.
התובע דורש, כי החברה תפצה אותו בגין השכרת המדריך ותשלום עבור מלון לאותו מדריך במשך כל הטיול, ובסך הכל מעל 4400 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.