כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ניר שובר עבר ממחנה קליש ליונה יהב

שיתוף פעולה בין הדורות, צעירים וותיקים. יונה יהב וניר שובר, יוצאים לדרך חדשה. צילום: גביש מדיה
Wednesday September 6, 2023

כיסאות מוזיקליים: הבחירות בחיפה ממשיכות להיות ההצגה הכי טובה בעיר ומספקים מידי שבוע דרמה חדשה. לאחר שבשבוע שעבר הודיע סגן ראש העיר שמשון עידו, על חיבור ליעקב בורובסקי, לאחר שנים בהן הוביל את הליכוד בעיר, הודיע אתמול חבר המועצה ניר שובר, שנחשב במשך שנים לאחד התומכים העיקריים של ראש העיר, עינת קליש רותם, על חיבורו לראש העיר לשעבר, יונה יהב.

בין שובר לקליש רותם, עבר חתול שחור, הוא הקים סיעה עצמאית ואתמול כאמור חבר ליהב, אותו עזר להדיח מהתפקיד לפני 5 שנים.

יהב ושובר סיכמו, כי לאחר היבחרו של יונה יהב לראשות העיר, תשמור חיפה על החיים המשותפים בין כל הקהילות בעיר, תמשיך להיות עיר חופשית וליברלית, ותתמוך בקידום ופיתוח הכלכלה בחיפה, בדגש על עסקים מקומיים. לצד זאת, יקבל שובר סמכויות נוספות אשר מטרתן להשפיע על חיי היום יום של תושבי העיר בנושאים הקרובים ללבו: רווחה, תיירות, רובע הדר, רווחת בעלי החיים ואף את פרויקט ה”פוד טראק” וחניות ה-“20 זוז”, אשר הוכיחו עצמן כהצלחה בעיר.

יונה יהב: “אנו מחזירים את האופטימיות והתקווה לחיפה. אנו לפני ימים טובים לעיר חיפה, ולפנינו דברים גדולים לעשות למען החיפאים. ניר שובר הוא כוח צעיר ומשמעותי שמצטרף אלינו, אשר שם את טובתה של העיר בראש העשייה שלו. אני מודה לו על הכנות בה הודיע על החלטתו לתמוך בי. בשבועות הקרובים אני מעריך, שכוחות נוספים בחיפה יצטרפו אלינו. מיד לאחר שאשוב לתפקידי כראש העיר, אני מתכוון להקים קואליציה רחבה, שתאחד ותלכד את חיפה מחדש ולהקים ממשלת אחדות חיפאית בראשותי”.

ניר שובר: “שמחתי לשמוע על רצונו של יונה יהב לשיתוף פעולה הדוק למען תושבי העיר, ועל רצונו להיות מעורב ביישום הפרויקטים הקיימים, אותם יזמתי. מתן הכוח לסיעת ‘חיפה פיתוח’ בראשותי, יאפשר לנו להמשיך להיות הסיעה המבטאת את הרוח הצעירה של חיפה, אשר מטרותיה הן פיתוח העיר על כל רבדיה”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments