י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“נכנסתי לקואליציה כיוון שרק משם אוכל לקיים את ההבטחות לבוחריי”

כך מסביר יוסי פדידה, שבקדנציה הקודמת שימש יו"ר האופוזיציה בקרית מוצקין. פדידה טוען, כי מי שלא האמין שייכנס למועצת העיר, בעצמו נעלם מהמפה הפוליטית, ומגלה שיחסיו עם חיים צורי, טובים מאוד

את ביבי אוהבים לא רק חברי הליכוד והפעילים, גם העם אוהב אותו. יוסי פדידה, המשנה לראש עיריית קרית מוצקין
Monday February 11, 2019
אורגד עמר

לאחר שבקדנציה הקודמת שימש יוסי פדידה, כיו”ר האופוזיציה במועצת העיר קרית מוצקין, הפעם הוא נכנס לקואליציה, אחרי שסיעתו “בר – לביקורת ולאיכות שילטון”, קיבלה מנדט אחד בבחירות האחרונות. “ברגע שראש העיר, חיים צורי, ואני, ראינו את הדברים עין בעין, והבנתי שבכוונתו לנהוג כלפיי בשקיפות מירבית, החלטתי להיכנס לקואליציה”, מסביר פדידה, ששימש בעבר סגן ראש העיר קרית ים ויו”ר הוועדה לתיכנון ובנייה קריות.
התאכזבת כשסיעתך קיבלה מנדט בודד בבחירות האחרונות?
כשאני רואה את התוצאות שהשיגו סיעות אחרות, כמו אלו של נחום מזוז, שמעון ביטון ובומה ברח”ד, איני חש אכזבה. מי שאמר שלא אצליח להיכנס למועצת העיר, בעצמו לא נכנס. סיעות אחרות לא רצו לעשות איתנו הסכם עודפים בתקופת הבחירות, כיוון שלא האמינו שניכנס למועצת העיר, ובכל זאת, זכינו במנדט.
מה היו השיקולים שלך להיכנס לקואליציה?
ראשית, הבנתי שרק מתוך הקואליציה, כשאני וחברי סיעתי נהיה בוועדות ובתאגידים העירוניים, אוכל לקיים את מה שהבטחתי לבוחריי. שנית, במסגרת ההסכם הקואליציוני, ראש העיר, חיים צורי, נתן לי את תיק ההנדסה, שהוא תיק חשוב מאוד, מה שאומר, שאני ה”עין” והיועץ שלו בתחום זה. בנוסף, אני חבר בוועדות שונות, כמו וועדת ביקורת, וועדת תחבורה והוועדה לאיכות סביבה.
תמשיך גם מהקואליציה לעסוק בביקורת ושקיפות על פעולות הרשות?
בהחלט. לפני שנכנסתי לקואליציה, שאלתי את צורי, אם יאפשר שקיפות מלאה, והוא ענה: “תבדוק כל מה שאתה רוצה”. הוא יודע היטב, שתחומי ביקורת, מינהל תקין ואיכות השילטון, חשובים לי מאוד, ולכן החלטתי לשוחח איתו על כך בטרם ההחלטה אם להיכנס לקואליציה.
אני מבין מכך, שיחסייך עם צורי התחממו שוב?
אתה מבין היטב. יחסינו טובים מאוד.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments