י"ז אייר התשפ"ה, 15/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נמאס לי מההתנהלות של “הוט”

התובעת טוענת, כי הבחינה כי היא משלמת גבייה כפולה ל"הוט" והגישה תביעה ראויה. צילום: מתוך הפייסבוק, לפי ס' 27א'
Wednesday June 21, 2023

זלזול בוטה: תושב קריית חיים, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה על סך עשרת אלפים שקלים נגד חברת “הוט”, בטענה שהחברה לא מספקת את השירות שהבטיחה לקיים.

מהתביעה עולה, כי התובע, שמתגורר ברחוב השיירה בקריית חיים, קבע עם חברת “הוט”, לפני יותר משלושה חודשים, כי טכנאי של החברה יגיע לביתו, יסדר את החיווט ויחליף ממירים ישנים.

“שמונה פעמים חיכיתי בבית, הפסדתי ימי עבודה ובכל פעם הגיע טכנאי ל-5 שניות ואמר שאין מה לעשות, וכך חוזר חלילה. כמו כן, 3 פעמים בכלל לא הגיע טכנאי, וכך ישבנו אישתי ואני וחיכינו לחינם. לאחר כשלושה חודשים שאנחנו בלי אינטרנט ועם בעיות תקשורת, הגיע טכנאי ותוך חצי שעה פתר הכל. בושה וכלימה שכך מתנהלת חברה שמבזה את לקוחותיה. אבקש לקבל פיצוי (לאחר שהובטח לי טלפוני) על כל המשתמע מההתנהגות הכללית. ברצוני לציין, שכל פעם הבטיחו לפצות אותנו ולא קיימו”.

בגין עוגמת הנפש והפסד ימי עבודה, דורש התובע סכום של עשרת אלפים שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments