י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יקבל בעוד חודשיים את אזרחות הכבוד של קרית ביאליק

הנושא אושר פה אחד במועצת העיר. לאירוע יוזמנו כל תושבי העיר שחוגגים 85 שנים, כמניין שנותיה של קרית ביאליק. דוקורסקי: "אנו נערכים בהתאם, כדי להביע את הוקרתנו לנשיא רובי ריבלין, על תרומתו רבת השנים למדינה"

דוקורסקי וריבלין: מתן אזרחות כבוד בשיא חגיגות ה-85 לעיר
Thursday October 31, 2019
יוסי דואק

בעוד חודשיים בדיוק, בחודש ינואר הקרוב, יקבל נשיא המדינה, רובי ריבלין, את אזרחות הכבוד של קרית ביאליק, במסגרת 85 שנה להיווסדה של העיר. עד היום קיבלו את התואר המכובד ביותר של הקריה, ארבעה אישים בלבד: ראש הממשלה יצחק שמיר ז”ל, נשיא המדינה שמעון פרס ז”ל והשרים ישראל כץ וגדעון סער.
נשיא המדינה רובי ריבלין, יהיה האישיות החמישית שתזכה בתואר, בטקס מיוחד אליו יוזמנו כל תושבי העיר שחוגגים השנה 85 שנים, כמניין שנותיה של קרית ביאליק. מועצת העיר אישרה פה אחד את מתן אזרחות הכבוד לנשיא, והשבוע אמר ראש העיר, אלי דוקורסקי: “אלו יהיו שעותיה היפות של קרית ביאליק. אנו נערכים בהתאם, כדי לכבד אדם אשר גורם לקירוב לבבות ואשר תרם רבות למדינת ישראל”.
טרם צאתו בראש משלחת מקרית ביאליק, לעיר התאומה ז’סטפוני בגיאורגיה, על פי הזמנת המארחים, התייחס דוקורסקי לנושאים פוליטיים שעומדים במדינה על הפרק. “אני מקווה שתוקם ממשלת אחדות לאומית, כי רב המאחד אותנו מהפירוד. אנו זקוקים לשנים של שקט, נוכח האתגרים שניצבים מול מדינת ישראל”.
מי לדעתך צריך לעמוד בראשות הממשלה?
אני תומך במתווה הנשיא ריבלין. שנתניהו יתחיל את מחצית הקדנציה הראשונה, כשבני גנץ יהיה קרוב למתן ההחלטות ותהיה לו ההזדמנות להתנסות בחיים הפוליטיים, לקראת הובלת המדינה במקום נתניהו כעבור שנתיים.
מה דעתך על נושא העמדתו לדין של נתניהו?
כאזרח המדינה, אני מאחל לו ולנו שהתיקים ייסגרו, או שתוכח חפותו בבית המשפט. יש לי אמון מלא בשיקול דעתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ואכבד כל החלטה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments