י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“נתניהו הוא מנהיג ברמה עולמית שמציג קבלות בכל התחומים”

כך טוען ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, המבין את מי שמעריץ את ראש הממשלה הערצה עיוורת ומשוכנע, שהתמודדותו של גדעון סער נגדו לגיטימית, וכי הקריאות הקשות נגדו היו מוגזמות

. דוד אבן צור, ראש העיר קרית ים
Tuesday January 7, 2020
אבי שני

התמיכה בבנימין נתניהו, בקרב מצביעי הימין בכלל וב”ליכוד” בפרט, גובלת לא פעם בהערצה של ממש. בכנסים אותם הוא עורך, נתקל נתניהו בהערצה חסרת תקדים, מה שגורם למתנגדיו לטעון, שתומכי ראש הממשלה הולכים אחריו בעיניים עצומות, וזו הסיבה שאינם מעלים שאלות נוקבות לגביו, במיוחד בכל הקשור לכתב האישום שהוגש נגדו.
ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, יכול להבין את מי שמעריץ את נתניהו כמעט הערצה עיוורת, אך באותה הנשימה טוען, כי תמיכה זו מבוססת על עובדות. “חברי ה’ליכוד’ רואים בנתניהו מנהיג בקנה מידה אחר, ואת זה התקשורת והשמאל לא יכולים להבין”, הוא גורס. “ההערצה כלפיו מבוססת אך ורק על עובדות. תבדוק את כל מה שהוא עשה בקריירה שלו, ותראה שהוא עשה דברים גדולים, וכל מה שניבא שיקרה, אכן קרה. לכן טענת השמאל, כאילו אנו הולכים אחר נתניהו כעיוורים, מגוחכת בעיניי. אנשי הימין תמיד היו מציאותיים, ראו את הבעיות והתמודדו איתן, בעוד השמאל ה’הומניסטי’, לקה בתיאוריות שבינן ובין המציאות אין כלום”.

מה ההישג העיקרי של נתניהו?
בתחום הכלכלי. הוא שיקם את הכלכלה, בעת שהיה שר אוצר, ומאז היא יציבה. אחוזי האבטלה נמוכים, מדי שנה יש צמיחה והייצוא זוכה ברנסנס חסר תקדים. נתניהו התמודד עם הבעיות המבניות הכי קשות במשק, בעת שהיה שר אוצר, ולא חשש לקצץ בהטבות ולפגוע באנשים שאינם עובדים. לא מעט מסכנים סבלו מהמדיניות שלו אז, ובבחירות שלאחר מכן קיבל רק 12 מנדטים. יחד עם זאת, זה עשה טוב למשק. הדבר מוכיח שנתניהו פעל לטובת המשק ולא למען האינטרסים הפוליטיים שלו.

איך אתה רואה את ההתמודדות של גדעון סער מולו?
ה”ליכוד” היא תנועה דמוקרטית וזו זכותו להתמודד, אם כי לדעתי, הוא היה צריך להמתין, מכיוון שנתניהו נמצא במצב פגיע, עם כתבי אישום התלויים נגדו. בכל מקרה, לא אהבתי לשמוע את הקריאות הקשות כלפיי סער, כאילו מדובר בבוגד.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments