י"ט תמוז התשפ"ד, 25/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נתפס עם סמים ואיים על שוטר

סכסוך השכנים יצא מפרופורציה. הזוג ביקש להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת נגד השכנים. בית משפט השלום בקריות. צילום: יוסי גרובר.
Monday February 12, 2024

עבירה כפולה: בית משפט השלום בקריות, האריך אתמול (ראשון) בשלושה ימים, את מעצרו של תושב קרית חיים, בן 34, שנעצר בחשד, כי החזיק סמים כולל קוקאין, בכמות שלא לצריכה עצמית, ואף איים על שוטר שביקש לעצור אותו.

במהלך הדיון להארכת המעצר טען נציג המשטרה, כי החשוד נעצר לחיפוש, לאחר שנראה עולה למונית והתנהגותו הייתה מוזרה בעיני השוטרים. בחיפוש נמצאו סמים מסוגים שונים: מריחואנה, קנאביס וקוקאין. נציג המשטרה ציין, כי החשוד זרק את הקוקאין בעת המעצר והמעשה הונצח במצלמות הגוף של השוטרים, שגם תיעדו את האיום שהשמיע.

סנגורו של החשוד, עו”ד יוני דדון, טען כי הסמים שנתפסו ברשות החשוד, אינם מקימים עילת מעצר. עו”ד דדון טען, שהיה מצפה מהמשטרה, שתראה לבית המשפט את הסרטון, שמתעד את זריקת הסמים לכאורה והפרעה לשוטר. לדברי הסנגור, החשוד ראה את הסרטון שהוצג בו ולא היה שם כל איום או זריקת סמים. לדברי הסנגור, החשוד מוכר למשטרה והוא עובר חיפושים פעמיים בשבוע. לאור זאת ביקש עו”ד דדון לשחרר את החשוד.

סגן נשיאת בית משפט השלום בקריות, השופט יוסי טורס, ציין כי לאור החומר שהוגש לו ועברו הפלילי של החשוד, קיימת עילת מעצר ולכן האריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments