י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

סגן וממלא מקום ראש עיריית קרית מוצקין, עומר זוהר, נכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת

"זו תקופה מאוד מאתגרת". עומר זוהר
Wednesday June 24, 2020

עומר זוהר, סגן ומ”מ ראש עיריית קרית מוצקין, נכנס השבוע לבידוד ביתי, לאחר שביום שלישי שעבר נחשף לחולה קורונה מאומת. זוהר ישהה בבידוד עד יום שלישי בשבוע הבא, ובשלב זה לא נדרש לעבור בדיקה לגילוי קורונה.

זוהר: “אכלתי ארוחת צהרים ביום שלישי שעבר, עם איש כספים, במסגרת תפקידי כמנכ”ל חברת “פנדן”, חברת בת של “דן” שמייבאת כלי רכב מסין. ביום ראשון השבוע התברר, שאותו אדם חולה מאומתת ונמסר לי להיכנס לבידוד, עד יום שלישי הבא. אין לי כל תסמינים, ולכן לא נדרשתי לעבור בדיקת קורונה. אני מקווה שגם לא יהיו לי, ובשבוע הבא אחזור לפעילות מלאה”.

איך אתה מתמודד עם המצב?

אם היית שואל אותי לפני שבוע, איך אני יכול להתמודד עם מצב שבו לא כל יום אני קם בחמש בבוקר, נוסע למרכז וחוזר משם בלילה מאוחר, הייתי אומר שאין סיכוי שמצב כזה יקרה. אבל מסתבר, שלומדים להסתגל לכל מצב, וגם לומדים איך עושים לימונדה מלימון. אני עובד משרה מלאה מהבית, מנהל את החברה באמצעות המחשב, שיחות וועידה ושיחות באמצעות הזום, ומצליח לתפקד. רואה יותר את הילדים, אבל רק מרחוק. גם עבורם ועבור אישתי, המצב לא פשוט. יש לי עוד כמה ימים להיות בבידוד ואני מקווה שיעברו בשלום. אני מצפה לחזור לשיגרה כי דווקא בתקופה הזו, בשל הקורונה, האתגרים בפניהם עומדת החברה שלי גדולים במיוחד, ולא מתאים להיות בבידוד, אבל כמו שאמרתי, מסתגלים. 

יצא לך להיות בתקופה האחרונה בעירייה?

לא. הייתי עסוק בעבודותי ומהרגע שנאמר לי להיות בבידוד, לא יצאתי מהבית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments