ח' ניסן התשפ"ד, 16/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ספר ביכורים ליוצרת עדי ארצי שלו

היוצרת עדי ארצי שלו וספר הביכורים שלה
Tuesday August 11, 2020

בימים אלו מוציאה עדי ארצי שלו, את ספר הביכורים שלה, “אדם הלך לאיבוד”, במסגרת קמפיין של “מימון המונים”, לאחר חמש שנות יצירה. מדובר בסיפור הרפתקאות ומסע אישי סוחף, המתרחש בהודו הססגונית, שבמרכזו השאלה, כמה רחוק מוכנים חברים ללכת כדי לגלות את מה שאבד להם. 

“רציתי לספר את הסיפור הזה, אבל כנראה שהוא היה צריך להתבשל על אש קטנה עד שהיה מוכן לצאת לאוויר העולם”, מספרת עדי (33), נשואה לתום ואם לאילה.

עדי הינה עיתונאית, בלוגרית וכותבת סיפורים קצרים ושירים, ואף זכתה בפרס “חותמת אישית” של מכללת ספיר על אחד מהם. למרות זאת, רק כעת היא מוציאה את ספרה הראשון. “המון אנשים מדברים על תהליך יציאה של ספר לעולם כמו על לידה. ואני יכולה לומר, שבחודשים האחרונים הספר באמת לחץ כדי לצאת, ולא השאיר לי ברירה אלא לשחרר אותו לאוויר העולם. אבל בגדול אני חושבת, שזו השוואה מטופשת שבטח גברים אחראים לה. אין ספק שהיריון של ספר הוא הרבה יותר ארוך והלידה שלו אף פעם לא טבעית, אלא דורשת למידה, השקעה ושיתוף פעולה בין המון אנשים מוכשרים”.

ספרי על התהליך של הוצאת ספר ב”מימון המונים”?

רציתי להגיע לקהל רחב שייהנה מהסיפור ולהזמין את התומכים הראשונים של ספרי למסיבה של טעם, צבע וריח. לכן עשיתי שיתופי פעולה עם ארבע מסעדות הודיות מפרדס חנה ועד באר שבע, כדי שחוויית הקריאה תהיה מושלמת ותכלול את כל החושים. מעבר לכך, אני מציעה לתומכים הראשונים לילה בצימר יפה, מקום שכולם היו רוצים ללכת אליו לאיבוד.

למה לקח לך כל כך הרבה זמן להוציא את ספרך הראשון?

במשך השנים כתבתי יותר מ-200 סיפורים ושירים, אותם פיזרתי בפייסבוק באהבה. אני לא מאמינה שהיום אני מוציאה את הספר הראשון שלי. לפני שלוש שנים עבדתי בסטארטאפ, ישבתי מול יזמים ועזרתי להם לנסח עמוד קמפיין עם מסרים ל”מימון המונים”. מעולם לא חשבתי שיום אחד אשב בנעליהם. זו סגירת מעגל שמפתיעה אפילו אותי. 

אנשים טובים אשר מעוניינים להצטרף ל”מימון המונים”, יוכלו להכנס לקישור: https://www.jumpstarter.co.il/projects/2407

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
דרור
3 שנים

ממש אהבתי את הסרטון!
הספר נשמע כמו דרך טובה קצת לברוח לחו״ל עכשיו כשהשמיים סגורים.