י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עו”ד דוד אברקי הולך בעקבות אימו ומתמודד למועצה

ייחוס משפחתי: הולך בדרכה של אימו ומתמודד מול דודו. עו"ד דוד אברקי. צילום פרטי
Wednesday September 13, 2023

בעקבות האם: עו”ד דוד אברקי, בנו של הרב הראשי של קריית ים, הרב יוסף הלוי אברקי, מתמודד מטעם מפלגת ש”ס, על מקום במועצת עיריית קרית ים. אם ייבחר, הוא יירש למעשה את מקומה של אימו, ירדנה אברקי, שכיהנה בעבר כחברת מועצה.

ההתמודדות של דוד אברקי למועצת העיר, מעוררת עניין גם בשל סיבה אחרת: הוא יתמודד למעשה ראש בראש על קולות חובשי הכיפות בקריית ים, מול דודו, בני אברקי, שירוץ בראש רשימה בחסות עוצמה יהודית.

דוד אברקי, נשוי ואב לשני ילדים, פעיל במשך שנים בתחום החברתי בעיר. הוא מנהל את קמפיין הבחירות שלו במקביל לעבודתו במשרד עורכי דין. בשיחה ל”חדשות הקריות” סיפר אברקי, על חווית הקמפיין: “לא פשוט לנהל קמפיין פוליטי יחד עם ניהול משרד עו”ד, אבל יש סביבי תושבים מדהימים, שאיכפת להם מהעיר ורוצים לקחת חלק בקידום העיר ולתרום לה. הם נרתמים לעזור בהתנדבות מלאה במהלך כל הקמפיין. אני ב”ה זוכה לאהדה ואהבה גדולה מקרב כלל התושבים מקריית ים, דתיים ולא דתיים, נשים וגברים כאחד”.

אתה למעשה מתמודד נגד הדוד שלך?

משפחה עבורי היא ערך עליון, אני תמיד אשמור על הכבוד והערך של כל אחד ואחת מבני המשפחה. איני חושב, שאם בן אדם אחד מתמודד, זה בא על חשבון השני. במועצת העיר יש 15 מושבים ויש מקום במועצה לכל מי שהוא טוב ושיכול לתרום לתושבי העיר. כל אחד מביא את הייחודיות שלו, את ה”אני מאמין” שלו ואת הדרך, שבה הוא חושב, שעליו לשרת את הציבור.

אברקי ציין, כי בכוונתו לתמוך במועמדות של דוד אבן צור לראשות העיר. לגביי תכניותיו כחבר מועצה ציין: “יש לי נושאים רבים, שחשוב לי לקדם בעיר, אך ישנם נושאים מסוימים שהם בוערים בי ועליהם אני עומד להתמקד כבר מתחילת הקדנציה: קידום החינוך בעיר החל מהגיל הרך, חיזוק אוכלוסיות מוחלשות וכן חיזוק מעמד האישה והגיל השלישי, זאת במקביל לקידום העיר לקדמת הבמה. החשוב מכל, דלתי פתוחה לכל מי שחפץ להכיר אותי, להיעזר בי, או לקחת חלק בהגשמת השאיפה של כולנו לחיזוק העיר קריית ים”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments