כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עולם הפוך: ניסה להתאבד ונעצר בחשד לאלימות במשפחה

הגבר, שסבל מדיכאון עקב מאבק גירושין קשה, ניסה לקפוץ מגג הבניין בו הוא מתגורר, ובעט באישתו בעת שניסתה למנוע ממנו להתאבד. החשוד נעצר לחקירה ובית המשפט הורה לשחררו בערבות

ביזק: מאבק גירושין קשה
Wednesday September 18, 2019
אבי אדר

אגדה אורבנית צבאית טענה בזמנו, כי חייל שינסה לשים קץ לחייו וייכשל בכך, יעמוד לדין בגין חבלה ברכוש צה”ל. דבר כמעט זהה קרה באחרונה לגבר, שנקלע למאבק גירושין קשה, ואשר בעט באישתו במהלך ניסיון התאבדות. האישה, שניסתה להציל את חייו, הובהלה לבית החולים, ואילו בעלה הובא אחר כבוד לתא המעצר, משם שוחרר בעקבות התערבותו של עו”ד שלומי ביזק, המייצג אותו.
מעיון בתיק החקירה עולה, כי מדובר בגבר בשנות ה-40 לחייו, שנקלע למאבק גירושין קשה, במהלכו סירבה אישתו לתת לו גט. בעקבות זאת החליט הגבר, שנקלע לדיכאון, לשים קץ לחייו. הוא עלה לגג הבניין בו מתגוררת המשפחה, אלא שילדיו, ששמו לב למתרחש, רדפו אחריו והחלו להיאבק בו, במטרה לנסות למנוע ממנו לקפוץ אל מותו.
במהלך המאבק הגיעה גם אישתו למקום, והצטרפה למאמצי ההצלה. בלהט המאבק בעט הגבר, לטענתו ללא כל כוונת זדון, באישתו, ובעקבות זאת גרם לשברים בשתיים מצלעותיה. לבסוף הצליחו בני המשפחה להשתלט על האב ולמנוע ממנו להתאבד, והוא נמלט מהבית.
השכנים, ששמעו את המהומה, הזמינו משטרה, שעצרה במהלך הלילה את הגבר, בגין חשד לאלימות במשפחה. האישה עצמה הובהלה לבית חולים.
בדיון בהארכת המעצר, שהתקיים בבית משפט השלום, טען נציג המשטרה, כי החשוד מסוכן הן לעצמו והן לאישתו, ולכן יש להאריך את מעצרו. עו”ד שלומי ביזק, המייצג את החשוד בבית המשפט, טען, כי לפני מעצרו שהה הגבר בבית אימו, ולא היווה סכנה לאיש. בסופו של דבר, לאחר שנם את שנתו במעצר המשטרתי, שוחרר החשוד בערבות, לאחר שהתחייב לא להיכנס במשך 14 יום לשטח השיפוט של היישוב בו מתגוררת משפחתו, תוך הימנעות מיצירת קשר עם אישתו במשך 3 שבועות. כמו כן התחייב הגבר להתייצב לכל חקירה משטרתית על פי צורך, או לכל דיון בבית המשפט.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments