י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עולם הפוך: ניסה להתאבד ונעצר בחשד לאלימות במשפחה

הגבר, שסבל מדיכאון עקב מאבק גירושין קשה, ניסה לקפוץ מגג הבניין בו הוא מתגורר, ובעט באישתו בעת שניסתה למנוע ממנו להתאבד. החשוד נעצר לחקירה ובית המשפט הורה לשחררו בערבות

המאהבת שלו כבר "הרגה" שני בעלים. עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ
Wednesday September 18, 2019
אבי שני

אפילו בחלומותיה הגרועים ביותר, לא האמינה תושבת האיזור, בשנות ה-30 לחייה, שמי שתהיה אחראית לפירוק החבילה עם בעלה, היא דודתה האהובה, שניהלה מאחורי גבה רומן סוער עם הבעל.
מבקשת הגט שהגישה האישה לבית הדין הרבני, התברר, כי במשך שנים ניהלו בני הזוג אורח חיים שיגרתי ונולדו להם שני ילדים. אלא שהכל החל להתפרק מאז שדודתה של האישה, שהינה גרושה בת 39, החלה לבקר לעיתים תכופות בדירתם. הדודה הוזמנה על ידי האישה לבשל עבורם בזכות כישוריה, שבאו לידי ביטוי בתוכנית הטלוויזיה “מאסטר שף”, בה השתתפה. אלא שעד מהרה התברר, כי האישה החלה “לבשל” גם רומן סוער עם הבעל, מאחורי גבה של אחייניתה.
באמצעות עורכת דינו, שרין סולן, הודה הבעל, כי הדודה היתה מגיעה לביתם, כדי לבשל להם ולילדיהם, על פי בקשת אישתו, ועם הזמן היתה נשארת בבית עד השעות המאוחרות של הלילה, אז החלה לתבל גם את חיי המין שלו. הבעל לא הכחיש, כי נפל שבי בקסמיה של הדודה הבשלנית, אלא שלדבריו, זה לא קרה רק בגלל חוסר היכולת של אישתו להכין סלט ירקות פשוט, אלא בעיקר בגלל האופי המורכב שלה, ומכיוון שהפכה עם השנים לאישה עצבנית, נרגנת וקנאית.
בתביעה לקבלת הגט מבקשת האישה צו הרחקה מהבעל, יחד עם מתן צו, שיאסור על הדודה לפגוש את שני ילדיהם של בני הזוג. הבעל סירב לעזוב את הבית המשותף, בטרם יוסדר נושא הפגישות עם ילדיו.
בקרוב אמור בית המשפט להגיע להחלטה סופית בסוגיה הפיקנטית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments