י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“עינת קליש-רותם החלה את תפקידה בצורה רעה מאוד”

כך מודיע חבר מועצת עיריית חיפה, אלי בן דיין, המסכם את 100 הימים הראשונים של ראש העיר, אינו מבין למה אינה מגנה את הדברים הקשים האחרונים שאמר חבר המועצה רג'א זעתרה, נגד ישראל, ומגלה שפעל להקמת וועדה מיוחדת, שתטפל בנושאי קרית חיים וקרית שמואל

כל ילד בעיר יקבל חוג אחד בחינם. ניצחון אישי של חבר המועצה אלי בן דיין
Tuesday March 12, 2019
גל זייד

לאחר לא מעט שנים של עשייה ציבורית התנדבותית מאחורי הקלעים, נבחר חבר הנהלת וועד קרית חיים, אלי בן דיין, לחבר מועצת העיר חיפה, מטעם סיעת “הליכוד”, שם הוא פועל רבות למען קרית חיים. “זו גאווה גדולה עבורי לייצג את תושבי הקריה ולעזור בשידרוג השכונה, בשיתוף העירייה”, אומר בן דיין, שהינו כלכלן ורו”ח.
מה הדברים העיקריים שאתה עושה למען קרית חיים?
ראשית, פעלתי להקמת וועדה, שתטפל בנושאי קרית חיים וקרית שמואל, בהובלת סגן ראש העיר, נחשון צוק, ובשיתוף התושבים. בוועדה יהיו חברים שלושת חברי מועצת העיר המתגוררים בקרית חיים, סופי נקש, מוטי בליצבלאו ואני, נציגי ציבור וגורמים מקצועיים מקרית חיים. אני משוכנע, שיחד עם העירייה והתושבים, נצליח להסיר חסמים ולקדם פרוייקטים בקרית חיים. בנוסף, העליתי הצעה לסדר, שאושרה פה אחד ע”י חברי המועצה, בנושא ההצפות במספר רחובות בקרית חיים, שחוזרות על עצמן מדי חורף, כמו גם הצעה נוספת לסדר, שמטרתה לשדרג גני משחקים ופארקי שעשועים בקריה, הנמצאים במצב רעוע.
איך אתה מסכם את 100 הימים הראשונים של עינת קליש-רותם, כראש עיריית חיפה?
לצערי, קליש-רותם החלה את תפקידה בצורה רעה מאוד ועשתה המון טעויות, כולל השתלחות מיותרת נגד עובדי העירייה ונגד סיעות הנמצאות באופוזיציה, כמו ה”ליכוד” ו”הירוקים”. קשה לי להבין איך היא השאירה מחוץ לקואליציה אנשים ראויים עם ניסיון פוליטי עשיר, כמו שמשון עידו, אביהו האן, חדווה אלמוג ושי אבוחצירא. בנוסף, חורה לי מאוד, שמאז בחירתה של קליש-רותם לתפקיד, חיפה עולה לכותרות הארציות בעיקר בנושאים שליליים.
מה דעתך על הדברים הקשים שאמר באחרונה חבר המועצה רג’א זעתרה, בתחנת רדיו של החיזבאללה?
זו שערוריה. לא ייתכן, שחבר מועצת עיר במדינת ישראל, יאמר בתחנת רדיו משפט כמו: “ישראל והכוחות האימפריאליסטים, כולל התנועה הציונית, הם אוייבי העמים”, וראש העיר אפילו לא תגנה זאת או תעיר לו. העברתי את תוכן הריאיון ליו”ר וועדת הפנים של הכנסת, ח”כ יואב קיש, כדי שיבדוק אם ניתן לפתוח בהליכים נגד זעתרה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments