ט"ז תמוז התשפ"ד, 22/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“עינת קליש רותם לא יזמה אף פרוייקט משמעותי בקרית חיים”

כך טוען תושב הקריה, חבר מועצת העיר חיפה מוטי בליצבלאו, מסיעת ה"ירוקים". לדברי בליצבלאו, יש הידרדרות משמעותית בכל התחומים, כאשר את מרבית העבודות שמתבצעות היום בקריה, יזם בכלל ראש העיר הקודם, יונה יהב

גם בחיפה ניתן ליישם פעילות של נגני רחוב במקומות שונים. מוטי בליצבלאו, חבר מועצת העיר חיפה. צילום: אלדד צלמים
Thursday October 31, 2019
בן מרדכי

שנה חלפה מאז נבחרה עינת קליש רותם, לתפקיד ראש העיר חיפה, ותושבים רבים בקרית חיים נותרו מאוכזבים. הם ציפו לאחר החלפת השילטון בעיריית חיפה, לתקופה של פיתוח ושיגשוג בשכונה הוותיקה. בפועל, כמעט אף פרוייקט משמעותי חדש לא התבצע בשכונה בשנה האחרונה והאכזבה תפסה את מקומה של התקווה. חבר מועצת העיר חיפה, מוטי בליצבלאו, מסיעת ה”ירוקים”, תושב קרית חיים, הוא אחד מאלו שלא רואים בכהונתה של קליש-רותם, בשורה של ממש. “יש אכזבה גדולה מאוד מהצורה בה הדברים מתנהלים, בכל הנוגע לקרית חיים”, הוא אומר. “אמנם נכון שניתן לראות היום עבודות ברחבי הקריה, ובמיוחד בוסל וקרן קיימת, אבל אלו פרוייקטים שיזם ראש העיר הקודם, יונה יהב. אני תוהה בקול רם, איזה פרוייקט חדש החל לאחרונה בקריה? כלום, גורנישט. אז צבעו קצת מעברי חצייה, ולאור לחץ שהפעלנו, הוחלפו תמרורים, אבל אלו לא דברים משמעותיים. איני רואה דבר משמעותי אחד שהשילטון החדש יזם והוציא אל הפועל”.
אז הכל נשאר כפי שהיה?
הלוואי שהכל היה נשאר כפי שהיה. יש הידרדרות בכל התחומים, כמו בנושא הניקיון. יש גם הידרדרות קיצונית בכל הנוגע למטרדי רעש משדה התעופה. כמות הטיסות שם גדלה משמעותית וזה פוגע בתושבי קרית חיים. דבר אחד חיובי כן נעשה, בלחץ שלי ושל כמה חברי מועצה נוספים, והוא לקבוע מגבלות על פרוייקטים במסגרת תמ”א 38 בקרית חיים. הורדנו את כמות הדירות לדונם שניתן לבנות, אחרת התשתיות היו קורסות לגמרי.
ומה הלאה?
איני רואה שינוי משמעותי באופק. בתקציבי הפיתוח לקרית חיים אין כלום ושום דבר, למעט תקציב לחיזוק בתי ספר. ראשת העיר אינה רואה את קרית חיים לנגד עיניה, אבל למען האמת, היא גם לא רואה את כל חיפה לנגד עיניה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments