י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“פחות מפלייאוף עליון יהווה כישלון”

כך סבור שחקן מכבי קרית מוצקין בכדוריד, ברק עמר, לאחר שהקבוצה פתחה את העונה עם 4 ניצחונות ב-5 משחקים. עמר מסביר את סוד ההצלחה, מספר על ההבדלים בין העונה הקודמת לעונה הנוכחית ומשוכנע, שלמרות התוצאות הטובות, הקבוצה טרם מימשה את הפוטנציאל שלה

עמר: פתיחת עונה מצויינת
Monday October 28, 2019
בן מרדכי

אפילו זקני קרית מוצקין, אינם זוכרים פתיחת עונה כה טובה של קבוצת הכדוריד המקומית. הקבוצה פתחה את משחקי הליגה עם 3 ניצחונות רצופים, ועם 4 ניצחונות ב-5 משחקים עד כה. למרות זאת, שחקן הבית ברק עמר (27), שפתח את עונתו ה-12 בקבוצה, אינו סבור שזו פתיחה חלומית. “אמנם נכון שניצחנו בשלושת המחזורים הראשונים, אבל אלו היו משחקים שהיינו חייבים לנצח, וכך גם לגביי הניצחון הביתי על קרית אונו, ביום שישי שעבר”, הוא מסביר. “במחזור הרביעי, כששיחקנו נגד רחובות, שהיא קבוצה ברמה שלנו פחות או יותר, הפסדנו וחבל”.
איך אתה מסביר את ההפסד הזה, שהיה היחיד שלכם עד כה?
שום דבר לא הלך לנו. אף שחקן לא היה במיטבו וספגנו יותר מדי שערים. ההגנה עדיין לא מתואמת ואלו דברים שלוקחים זמן. אני בטוח, שאם היינו משחקים נגד רחובות בשלב מאוחר יותר של העונה, היינו מנצחים גם אותם. יש לנו עדיין לאן לשאוף ואני משוכנע, שנלך ונשתפר ככל שהעונה תתקדם.
מה השתנה העונה בקבוצה?
מוצקין עברה ריענון משמעותי והיא קבוצה הרבה יותר צעירה. בסיום העונה שעברה נפרדנו משני זרים בני 39 ו-31, ובמקומם הגיעו שניים צעירים הרבה יותר, בני 26 ו-22. בנוסף, יש כמה שחקנים שעלו מהנוער. מצד אחד, זה טוב שיש לנו קבוצה צעירה עם המון מוטיבציה, שמבקיעה יותר שערים מהעונה שעברה, אבל מצד שני, אנו משלמים מחיר על חוסר הניסיון, כמו ספיגת שערים לא מחויבי המציאות. יש לנו קבוצה שאוהבת לרוץ ומשחקת בהתלהבות. לעיתים התלהבות יתר גורמת לפזיזות, אבל אלו דברים שנדע לתקן.
ברמה האישית, אתה מרוצה מהתפוקה שלך?
אני עדיין לא עומד בציפיות של עצמי. בתחילת העונה שעברה, נתתי יותר תפוקה והמספרים שלי היו יותר טובים. מצד שני, אני לוקח על עצמי יותר מנהיגות, מדבר הרבה עם הצעירים ומנסה להרגיע כאשר ההתלהבות גורמת למשחק מבולגן.
אפשר כבר לסמן מטרות לעונה הנוכחית?
פחות מפלייאוף עליון יהווה כישלון.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments