כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

פנטהאוזים אחרונים ויוקרתיים בפרוייקט “זיו קלאס”

הפנטהאוזים הינם מערביים, יחידים בקומה, מיפלס אחד. איכלוס בקרוב. הפרוייקט כולל 3 בניינים בלב שכונת "משכנות אמנים" בקרית מוצקין, בסמוך לפארקים מטופחים. הבעלים של החברה, יואב זיו: "מדובר באחד הפרוייקטים המוצלחים ביותר שבנינו ב-25 השנים האחרונות"

"זיו קלאס": פנטהאוזים יוקרתיים ומפוארים לאיכלוס מיידי
Wednesday February 13, 2019
בלה ירון

במיקום הטוב ביותר בשכונת היוקרה “משכנות אמנים” שבקרית מוצקין, בונה חברת “זיו נכסים וקבלנות”, את פרוייקט “זיו קלאס”, הכולל 3 בניינים מפוארים של 12-11 דירות בכל בניין, ובסך הכל 34 דירות. לאחר שמרבית הדירות נמכרו, נותר הדובדבן שבקצפת, בדמות פנטהאוזים יוקרתיים מערביים, יחידים בקומה, במיפלס אחד. יצויין, כי פרוייקט “זיו קלאס” נבנה ברח’ אהוד מנור, פינת יוסי בנאי, בצמוד לפארקים המטופחים של שכונת “משכנות אמנים”, ובסמוך למרכזי חינוך, קניות, תרבות ופנאי.

הבעלים של “זיו נכסים וקבלנות”, היזם והקבלן יואב זיו, מסר כי הציבור החל להתעורר מההבטחות של תוכנית “מחיר למשתכן”, ואינו מוכן להמתין לדירה במשך 5 שנים, במיוחד כאשר ישנו פרוייקט בוטיק לכניסה מיידית תוך חודשים ספורים. “מדובר בדירות פנטהאוז מיוחדות, יחידות בקומה, במיפלס אחד, בעלות 4 כיווני אוויר. יש יתרונות רבים בבניין עם מעט דירות, ובעיקר מרחב, שקט ואווירה אינטימית”, ציין זיו, שהוסיף כי מדובר באחד הפרוייקטים המוצלחים ביותר של החברה ב-25 השנים האחרונות.

חברת “זיו נכסים וקבלנות”, עוסקת מזה קרוב ל-30 שנה ביזמות ובקבלנות של דירות יוקרה, שכונות מגורים ומרכזים מסחריים. החברה חרטה על דגלה איכות, תיכנון קפדני, יכולות הנדסיות גבוהות ויחס אישי. כל זאת, לצד איתנות פיננסית וגב כלכלי, הפכו אותה לאחת מחברות הנדל”ן המובילות בצפון. בימים אלו מתכננת החברה את בניית פרוייקט הדגל שלה בשכונת “רמת אלמוגי” בכרמל, במסגרתו ייבנו 7 בניינים ובסה”כ 100 דירות יוקרה
.
פרטים נוספים על הפרוייקטים של “זיו נכסים וקבלנות”, ניתן למצוא באתר: ziv4u.co.il. לתיאום פגישה: טל’: 04-8007070.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments