י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

פסטיבל אוכל בפתיחת טיילת ה”פוד טראקס” בקריית מוצקין

סיור אחרון במתחם דוכני האוכל. ראש העיר חיים צורי, סגנו וממלא מקומו עדי שטרנברג, מנכ"ל העירייה יריב גסר, ומהנדס העיר רוני טובי. צילום: דוברות העירייה.
Monday February 12, 2024

אירופה בישראל: כמו במקומות מרכזיים בעולם, ניו יורק, לונדון, פריז, ברלין, רומא ומקומות נוספים, הולכת קריית מוצקין, לפתוח את טיילת דוכני האוכל הגדולה במדינה. לאחר חצי שנה של הכנות, תיפתח טיילת בין גוריון (טיילת הפוד טראקס) ביום רביעי 21/2 החל משעה 17:00 ובמשך כל השבוע.

בטקס החגיגי, יופיעו אומנים, עם הרבה מוזיקה ושירה, וכך יוכלו האלפים ליהנות מאווירת קרנבל, אוכל טוב ומוזיקה טובה. מיד לאחר טקס הפתיחה ע”י ראש העיר חיים צורי, יופיעו בזה אחר זה, משה אבן טוב והרכב להקת ג’אז, עם מוזיקת עולם ושירים ישראליים, הצמד ורדית ורפי זוהר בשירה בציבור, איש הטלפתיה יוני אלאדיני במופע קסמים לכל המשפחה, כשמסביב יהיו פזורים במתחם מתנפחים לילדים, בובות ענק, הגלגל של שרדר ומוזיקה לאווירה טובה.

בדוכני האוכל ניתן יהיה למצוא: פיצות, המבורגר, גלידות, נקניקיות, מיצים טבעיים, סושי, בירות מעל גיל 18 ודוכן ממתקים.

טיילת ה”פוד טראקס”, נמצאת בשדרות בן גוריון, בסמוך לרבמ”ד ולבניין העירייה החדש. הכניסה חופשית.

על סיום ההכנות אמר חיים צורי: “מדובר במבצע לוגיסטי גדול. הבאנו את דוכני האוכל באוניה מחו”ל, הקמנו תשתית חשמל במקום, מקומות ישיבה, סככות וכל מה שנחוץ כדי שתושבי העיר ייהנו כמו בחו”ל”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments