י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

פתח כרטיס באתר היכרויות וישלם לאישתו מאות אלפי שקלים

במסגרת הסכם פשרה תקבל האישה את מלוא כתובתה, בסך 180,000 ש"ח, ודמי מזונות בסך 10,000 ש"ח בחודש. הדיינים קבעו, כי עצם פתיחת כרטיס באתר היכרויות, די בו כדי להעיד על מעשים המהווים עילה למתן גט

שמחי: חיפוש באתרי היכרויות (צילום: פוטו פרג')
Tuesday March 12, 2019
אבי אדר

סיכסוך גירושין מכוער הגיע בימים אלו לסיומו, לאחר שבית הדין הרבני קבע, כי בעל, שפתח כרטיס באתר היכרויות ידוע, ישלם לאישתו את מלוא כתובתה, בסך 180,000 ש”ח, ויעביר ל-2 ילדיהם דמי מזונות בסך 10,000 ש”ח בחודש. הכל החל כאשר האישה גילתה, כי בעלה פתח כרטיס באתר היכרויות, בו התפאר על הכנסתו הגבוהה. עו”ד הלנה שמחי, שייצגה את האישה בבית המשפט, הגישה תביעה לגט ולמתן דמי מזונות נגד הבעל. לדברי עורכת הדין, בכרטיס שפתח התפאר הבעל ביכולתו הכלכלית הגבוהה, תוך שטען כי הינו גרוש, ומסר פרטים על מקום עבודתו והכנסתו. השמועות על יציאתו של הבעל ל”ציד נשים”, הגיעו לאוזניה של אישתו דרך חברותיה הגרושות, שאחת מהן אף שלחה לה צילומי מסך מפורטים, אשר תיעדו את שלל הכתרים אותם קשר הבעל הבוגדני לראשו.
בכתב ההגנה טען הבעל, כי היחסים ביניהם עלו על שירטון, וכי מזה שנים שהיא מסרבת לקיים איתו יחסי מין. לדבריו, כלל לא מדובר בבגידה, כי אם בהחלטה משותפת לקיים חיי נישואין פתוחים. האישה הכחישה את הדברים, תוך שטענה, כי פנתה להליך גירושין רק לאחר שהתגלה לה שבעלה פתח את הכרטיס באתר.
הדיינים לא קיבלו את גירסת הגבר, לאחר שלא הצליח להביא ראיות חותכות לטענותיו. מנגד ציינו הדיינים, כי עצם פתיחת כרטיס באתר היכרויות תוך כדי הנישואין, די בו כדי להעיד על מעשי כיעור, המהווים עילה למתן גט ולתשלום דמי הכתובה. כמו כן הדגישו, כי האישה זכאית לדרוש מזונות גבוהים מהממוצע, בשל הכנסתו הגבוהה של הבעל. בשלב זה ביקש פרקליטו של הבעל מבית הדין שלא למהר ולתת פסק דין, מכיוון שהבעל מוכן להסכם פשרה נדיב שייטיב עם האישה. הצדדים יצאו להפסקה בדיון ופתחו במשא ומתן קצר, בסיומו נקבע, כי הגבר ייתן גט מיידי לאישתו וישלם לה את מלוא כתובתה בסך 180,000 ש”ח, תוך שיעביר לה דמי מזונות בסך 10,000 ש”ח בחודש.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments