י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

צומת וולקן: משאית שהובילה גז התהפכה ועלתה באש

משאית הגז עולה באש. צילום: דוברות מחוז חוף
Tuesday July 14, 2020

תנועת הרכבים לאורך כביש ההסתדרות, בסמוך לצומת וולקן, נחסמה הבוקר (יום ג’) למספר שעות, לאחר שמשאית שהובילה גז התהפכה ועלתה באש.

המשאית הבוערת. צילומים: כיבוי והצלה מחוז חוף

כוחות משטרה הוזעקו למקום וערכו שינויים בהסדרי התנועה סמוך לצומת וולקן, בשל משאית שהובילה גז ועלתה באש תוך שכיוונו את התנועה לצירים חלופיים, בשני הכיוונים, על מנת לשמור על בטיחות ציבור הנהגים.

במוקד 102 משל״ט חוף של כיבוי והצלה, התקבלה הודעה על תאונת דרכים בין רכב פרטי למיכלית גז בצומת חוצות המפרץ בחיפה. מיכלית הגז התלקחה כתוצאה מהתאונה, תוך סיכון רב לפיצוץ נפחי רב מימדים.

 

צילומים: שירותי כיבוי והצלחה מחוז חוף

לאירוע הוזנקו כוחות כיבוי רבים מתחנת חיפה, בסיוע כוחות נוספים ממחוז חוף, תחת פיקודו של מפקד תחנת חיפה, סגן טפסר יצחק סויסה, עד להגעתו של מפקד מחוז חוף, טפסר חזי לוי, אשר לקח פיקוד על האירוע. 

בהקרבה אדירה תחת סיכון לפיצוץ רב מימדים, לוחמי האש פעלו לכיבוי הבעירה עד להשבת השליטה. כוחות הכיבוי ציינו כי בנס גדול נהג המשאית והרכב הפרטי הצליחו להימלט עצמאית טרם הגעת הכוחות. עוד נמסר, כי בזכות השעה המוקדמת לפנות בוקר בה התרחש האירוע, התנועה בכבישים היתה דלילה והתבצע בידוד מידי של הזירה בסיוע משטרת ישראל, בכדי למנוע סכנה לאזרחים. “לוחמי האש פעלו בגבורה תוך הקרבה עצומה באירוע מסוכן, שיכל להסתיים עם נפגעים רבים”, נמסר משירותי כיבוי והצלחה.

נסיבות התאונה נבדקות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments