כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

צורי: “השנה החולפת היתה מוצלחת, השנה הבאה תהיה טובה יותר”

כך סבור ראש עיריית קרית מוצקין, שציין בריאיון חג ל"חדשות הקריות", כי השנה שחלפה והשנה שתבוא יובילו את העיר לשיאים חדשים, עם בנייה וחידוש מוסדות חינוך וציבור, השקעה נוספת בביטחון האזרחים ושיפור השירות לתושבים

בכיר ראשי הערים בקריות. זוכה להערכה רבה מהציבור. חיים צורי, ראש העיר קריית מוצקין. צילום: יח"צ
Wednesday September 18, 2019
אבי שני

על רקע העובדה, שבמשך 4 שנים רצופות, נחשבת קרית מוצקין, לעיר המובילה בקריות בתחומים רבים, משוכנע ראש העיר, חיים צורי, כי גם בשנה הקרובה, תמשיך הקריה להוביל, לנוכח ההשקעה הרבה בפיתוח העיר, בחינוך, רווחה, ספורט, גימלאים ואירועי תרבות.
בריאיון חג ל”חדשות הקריות”, מדגיש צורי את התפתחות העיר, שתקלוט בשנה הקרובה כ-4,000 תושבים חדשים בשכונת “משכנות אמנים”, מה שמצריך בנייה וחידוש מוסדות חינוך. “אנו בונים 4 גני ילדים חדשים ובסך הכל קפצנו מ-30 גנים בעיר ל-52 גנים”, מציין צורי ומוסיף: “אנחנו בונים שתי חטיבות ביניים חדשות, לשם יעברו חטיבות ‘רבין’ ו’יונתן’. את המבנים בהם פעלו עד כה החטיבות, נשפץ ונהפוך למבנה של תיכון חדש בעיר. גם את התיכון הקיים נחדש ונשדרג, כדי שיהיה עמיד בפני רעידות אדמה. במקביל אנו בונים פארק חדש, 15 דונם, ע”ש יגאל בשן, שייחנך בסוף החודש. בנוסף, מתוכנן פארק ענק, 50 דונם, ב’משכנות אמנים’. בנוסף לכל אלו, אנו מוציאים בימים אלו מכרז לבניית קונסרבטוריון עירוני חדש, בעלות 50 מיליון שקלים. מדובר פה במהפכה של ממש, בכל מה שקשור למוסדות ציבור בעיר”.
בשבוע שעבר פורסם, כי בשנה האחרונה קפצה הקריה ב-90% במכירת דירות חדשות. ציפית לזה?
ידעתי שזה יקרה, כי יש לנו את העיר בעלת ההישגים הגדולים בקריות. העובדה שב”ידיעות אחרונות” פורסם, שאנו העיר שמכרה הכי הרבה דירות בין תל אביב לקרית שמונה, מחממת לי את הלב וגורמת לגאווה.
מה לגביי איזורי תעסוקה?
אנו בונים 3 מיתחמים לתעסוקה, אחד בגודל 50 דונם ו-2 קטנים יותר. חשוב לנו, שלתושבי העיר יהיו פה מקורות תעסוקה. המטרה שלי היא לדאוג לכך, שתושבי העיר יקבלו בתוכה את כל השירותים שהם צריכים. להערכתי, תוך שלוש-ארבע שנים נסיים את הפיתוח של כל הפרוייקטים, ואז נצטרך בעיקר לשמור על הקיים.
מה אתה מאחל לתושבי העיר לשנה החדשה?
שמעתי דרשה סביב השאלה, מיהו אדם מאושר. נאמר שם, כי מאושר האדם שרואה את חצי הכוס המלאה. לכן, אני מאחל לתושבי קרית מוצקין, שיראו את חצי הכוס המלאה, כי בשורה התחתונה, למרות כל הבעיות, יש לנו מדינה ועיר נפלאות. בנוסף, אני מאחל לכולם בריאות, אושר, הצלחה ופרנסה טובה.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
תומר
4 שנים

שהשנה הזאת האופוזיציה תשב בשקט ולא תפריע
ראינו עם מה הם מתעשקים בישיבות המעצה