י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

צורי לראשי הערים בקריות: “בואו ננהל מאבק משותף נגד היתושים”

לטענת ראש עיריית קרית מוצקין, היתושים מהווים גורם מציק במיוחד, הרבה יותר מבעבר, וחייבת להיות התגייסות משותפת של הרשויות בקריות, כדי להקטין עד למינימום את מימדי התופעה

צורי, עם דוקורסקי ואבן צור: קריאה למאבק משותף נגד היתושים
Wednesday June 12, 2019
אבי אדר

מה עושים עם היתושים הרבים, שהפכו השנה את חיי התושבים לבלתי נסבלים? בשאלה זו מתלבטים רבות ראשי הרשויות בקריות, כל אחד בעירו. כל עירייה הכינה תוכנית להילחם ביתושים, והעובדים מרססים בקצב הולך וגובר את מקורות המים, שהפכו לכיני היתרבות עבור היתושים.

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, סבור כי מקור הבעיה הינו בכך, שאין כלל תוכנית משותפת לכלל הרשויות בקריות. “היתושים לא מכירים בגבולות המוניציפאליים של הרשויות, ולכן חשוב שהמאבק בנגע יהיה משותף, שנמפה יחדיו את מקורות המים ונכין תוכנית כוללת לריסוס. אסור שייווצר מצב, שריכוז יתושים, שמתפתח למשל בקרית ים, ומציק במיוחד לתושבי קרית מוצקין, לא יטופל, וכך ההיפך”.

השנה, בשל הגשם הרב שירד, “מכת היתושים” נחשבת לגדולה וקשה במיוחד לעומת השנים הקודמות. בפורומים השונים של הרשתות החברתיות משתפים התושבים את תחושותיהם הקשות, הכוללות סיפורים קשים של תושבים, ובמיוחד ילדים, על מיטרדים של עקיצות מסביב לשעון. הרשויות, כאמור, עושות מאמץ כל אחת בתחומה, לשים קץ לתופעה, אבל נכון לעכשיו התושבים ממשיכים להתלונן על “מכת היתושים”.

צורי סבור, כי שיתוף פעולה בין ראשי הרשויות ובין המחלקות המתאימות בכל רשות, תוביל להצלחה רבה יותר במאבק ביתושים. “אני מתכוון לשוחח עם עמיתיי, ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, וראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, ואציע להם להיפגש ולדון במאבק משותף, כדי לשים קץ לתופעה המטרידה הזו”, סיכם צורי. “התושבים סובלים בצורה בלתי רגילה. אנו מרססים מדי יום, אך לא רואים סוף לתופעה, כי היתושים ממשיכים לבוא. ייתכן, שפעולה משותפת, כנגד כל ריכוזי היתושים באיזור, תוביל לתוצאות טובות יותר”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments