כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

צו סגירה למסעדת שווארמה העגלה בקריית אתא

ד"ר רנא שיבלי ממשרד הבריאות, הוציאה צו סגירה מינהלי לשווארמה, בשל ליקויים תברואים חמורים. צילום מהרשתות החברתיות. קרדיט: דף פייסבוק שווארמה העגלה
Wednesday May 15, 2024

סכנה בריאותית: סגנית רופאת מחוז חיפה במשרד הבריאות, ד”ר רנא שיבלי, הוציאה צו הפסקה מינהלי, למסעדת “שווארמה העגלה”, ברחוב מורדי הגטאות 6 בקריית אתא, לאחר שבביקורת שנערכה במקום, נמצאו ליקויים חמורים ומצב תברואי ירוד במיוחד, באופן המסכן את בריאות הציבור”.

ד”ר רנא שיבלי ציינה, כי במסגרת הצו, על המסעדה להיות סגורה וללא כניסת לקוחות, וכי הצו כולל הפסקה מיידית של הכנת מזון, הוצאה והכנסת סחורה וכל פעילות אחרת במסגרת העסק.

מהצו עולה, כי נערכה ביקורת בעסק, על ידי מפקחת בריאות הסביבה בלשכת הבריאות, ובה  נמצאו ליקויים חמורים ומצב תברואי ירוד, באופן המסכן את בריאות הציבור. בשל הממצאים הללו, מוציאה הוצא צו הפסקה מינהלי לעסק לפני שימוע.

על פי פירוט הליקויים בעסק נכתב בביקורת: המצב התברואי בעסק ירוד מאוד, שלוש עמדות העבודה מלוכלכות עם שאריות מזון ושומן, כלי עבודה מפלסטיק מלוכלכים עם שאריות מזון יבש, וכלי פלסטיק בלויים עם חורים. במועד הביקורת לא הייתה אספקת מים חמים ברוב ברזי המסעדה ונמצאה סכין עם להב שבור. עוד נמצאו חורים בקירות המטבח, נמצאו קירות מפויחים ובתקרת המטבח חסרו שלבים, באופן שמאפשר חדירת מזיקים ומכרסמים. במחסן הייתה מנורה אחת מחוברת באופן רעוע ושאר חלקי המחסן היו חשוכים. מזון הונח על הרצפה ולא על מדפים, אשר עשויים עץ או מתכת חלודה ולא היו נקיים או שמישים לעסק מזון. עוד נמצא, כי לא הייתה הפרדה בין מזון לחומרי ניקוי במחסנים.

יש לציין, כי אין מדובר ב”שווארמה העגלה” הפועלת כחוק, בקריון קריית ביאליק.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments