כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

צעיר בן 20 נפצע אנוש ובהמשך נפטר באירוע ירי בכפר יאסיף

זירת הרצח כפר יאסיף. צילום: דוברות המשטרה מחוז חוף
Wednesday June 17, 2020

בעקבות ירי בכפר יאסיף במהלכו נפגע ונהרג תושב הכפר, כבן 20, משטרת ישראל פתחה בחקירה.

האירוע התרחש בסביבות השעה 23.00, בכפר יאסיף בגליל המערבי. בעקבות הירי הגיעו למקום כוחות הצלה, אשר פינו את הצעיר שנפגע למרכז הרפואי לגליל בנהריה, כשמצבו מוגדר אנוש. מותו של הצעיר נקבע דקות ספורות לאחר הגעתו, בעת שהובהל לקבלת טיפול בחדר ההלם.

מיד לאחר מכן החלה המשטרה לבצע סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע”י חוקרי המז”פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה. בשלב זה, לא נעצרו חשודים.

בתגובה לרצח, טענה ח״כ עאידה תומא-סלימאן, מהרשימה המשותפת: ״שני צעירים בני 20 נרצחו היום, ביפו ובכפר יאסיף, ועוד ילד צעיר נורה בראשו. הדם של הצעירים שלנו זורם ברחובות והמדינה לא נוקטת פעולות. זה כבר נעשה מינהג קבוע עבור כל אזרח ערבי. לשמוע את החדשות המזעזעות, להילחץ ולברר מהר מיהו הנרצח? האם הוא בן משפחה? האם אני מכיר אותו? את המשפחה? הממשלה הבטיחה כבר לפני יותר מחצי שנה, שהיא תכין תוכנית לאומית למאבק בפשיעה בחברה הערבית תוך 60 יום. אין תוכנית, ונראה שהם גם לא עובדים עליה. הפיתרון הוא לא רק נוכחות המשטרה ביישובים, כפי שטוענים כל הזמן. בשני המקומות בהם התפרצה היום האלימות יש תחנות משטרה. הבעיה היא, שהמשטרה וכלל השירותים החברתיים מסביבה לא עושים את עבודתם כמו שצריך. זה כבר ברור שבשביל ממשלת ישראל דם ערבי שווה פחות״.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments