י"ט תמוז התשפ"ד, 25/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

קבוצת הנוער של מכבי קרית מוצקין בכדורסל ייצגה את ישראל במכביה

המשחקים נערכו במכסיקו, בהשתתפות משלחת של 180 ספורטאים מישראל, ובמהלך הטורניר נעצרו הכדורסלנים הצעירים רק במשחק הגמר, נגד ארה"ב. מנכ"ל העמותה לקידום הספורט, אברי מונצ'ר: "הקבוצות שלנו מצליחות גם ברמה הבינלאומית"

החלטה אומללה של המינוי. אברי מונצ'ר
Sunday August 4, 2019
אבי שני

רק נבחרת ארה”ב החזקה קטעה את המסע המוצלח של קבוצת הנוער של מכבי קרית מוצקין בכדורסל, במשחקי המכביה שנערכו במכסיקו. במשחק הגמר ניצחה ארה”ב את הקבוצה מקרית מוצקין, שייצגה את מדינת ישראל. מנכ”ל העמותה לקידום הספורט, אברי מונצ’ר, ציין כי הבחירה של מרכז “מכבי” בקבוצה המקומית, מהווה הוכחה נוספת להצלחת הספורט בקרית מוצקין. “מרכז ‘מכבי’ החליט, שהקבוצה שלנו היא המתאימה ביותר לייצג את ישראל, וזה אומר הכל”, הסביר מונצ’ר, שהוסיף כי לתחרות יצאה משלחת של 180 ספורטאים מישראל, ובסך הכל השתתפו במשחקים כ-4,000 ספורטאים יהודים מכל העולם. את הקבוצה אימן איש החינוך וכדורסלן העבר אלי הבר, שהינו יו”ר ענף הכדורסל בעמותה. מונצ’ר הוסיף, כי לא מדובר בהבלחה רגעית, וכי הקבוצה השתתפה באחרונה גם בטורניר יוקרתי בברצלונה. נוסף על כך, בקרוב תצא משלחת מהקריה לעיר הנובר שבגרמניה, במסגרת חילופי משלחות ספורט.
עמותת הספורט, שהוקמה לפני כ-4 שנים, חולשת על 18 ענפי ספורט, עם כ-1,200 ספורטאים. בנוסף אחראית העמותה להפעלת 9 אולמות ספורט, כאשר אולם נוסף, רב-תכליתי, נבנה בימים אלו בשכונת “משכנות אמנים”. בנוסף, בחודש ספטמבר אמור להיחנך מרכז טניס חדש, שיכלול 8 מגרשים. “אנו מקדמים הן את הספורט ההישגי והן את העממי, מכיוון ששני הנושאים חשובים באותה המידה, ואף אחד אינו בא על חשבון השני”, סיכם מונצ’ר.
ראש העיר, חיים צורי, בירך את שחקני הנוער של מכבי קרית מוצקין, שזכו להצלחה בטורניר הבינלאומי, תוך שהדגיש, כי הביאו כבוד רב לעיר ולתושבים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments